ایران در رتبه هفتم کشورهای برتر تولیدکننده علوم نانو

دبیر ششمین همایش بین المللی علوم و فناوری نانو از رتبه هفتم ایران در جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مجلس آرا دبیر ششمین همایش ملی علوم و فناوری نانو که صبح امروز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: این کنفرانس هفته آینده در روزهای 5، 6 و 7 آبان‌ماه سال جاری در پردیس خوارزمی کرج با همکاری دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری این همایش اقداماتی از جمله تشکیل کمیته های اجرایی و علمی برنامه ریزی برای تشکیل نمایشگاه و جلسات مختلف و دعوت از سخنرانان انجام شد.

دبیر این همایش بیان داشت: همزمان با این همایش 8 و 10 کارگاه برگزار می کنیم که همزمان دو امتحان ملی و بین المللی بدون هیچ هزینه در حوزه فناوری تشکیل می شود.

مجلس آرا با اشاره به محورهای اصلی این همایش ادامه داد:در این همایش محورهایی در زمینه نانوفیزیک، نانو الکترونیک، نانو محاسبات و نانو پزشکی پیرامون این محور است.

دبیر این همایش تصریح کرد: 750مقاله به طور کلی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 500 مقاله پذیرفته شده است.

وی گفت: در این همایش تمام نانو ها در خصوص فناوری در کشور تشکیل می شود که خوشبختانه ایران در حوزه نانو فناوری در رتبه 7 در جهان قرار دارد.

مجلس آرا یادآور شد: مهمانان این همایش هفته آینده آبانماه با حضور چند کشور مختلف از جمله کانادا، انگلستان، عراق، مالزی و هندوستان برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار