اردبیل؛

14 کارگروه پدافند غیرعامل در استان اردبیل تشکیل شد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل گفت: 14 کارگروه برای انسجام و تقویت دستگاه های اجرایی مرتبط با پدافند غیرعامل با هدف تحقق برنامه های پدافند غیر عامل تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بخشعلی لطیفی افزود: این آیین از دوم تا هشتم آبان ماه که دستورالعمل آن از وزارت کشور به همه دستگاه ها ابلاغ شده برگزار می شود.

وی گفت: برنامه های متنوعی از قبیل کارگاه های آموزشی، مسابقات و رزمایش پدافند غیرعامل در این هفته اجرا می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل با بیان اینکه شعار این هفته مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل است، افزود: هدف از برگزاری آن مقابله با بحران های پیش آمده، اجرای فرامین مقام رهبری و گفتمان و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل است که دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند با انسجام و همدلی این بحث به یک گفتمان تبدیل شود.

لطیفی از تشکیل ستاد مستقل پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: این ستاد در تمام دستگاه های اجرایی عضو به صورت مستقل تشکیل و اعضای آنها هم مشخص شدند و هر یک برنامه هایی را از قبیل تولید و پخش محصولات عمومی پدافند غیر عامل، رزمایش و تولید محتوا تدارک دیده اند.

وی با اشاره به تشکیل شورای پدافند غیر عامل در شهرستان ها هم افزود: شورای پدافند غیر عامل در تمام شهرستان ها فعال شده و در هفته نکوداشت هم برنامه های مختلفی را اجرا خواهند کرد .

وی اطلاع رسانی از پدافند غیر عامل را مهم دانست و گفت: نصب بنر در سطح شهرها، تکثیر بروشور ، برگزاری سمینارها و آموزش و مانور می تواند مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی را در اجرای بهتر نکوداشت پدافند غیر عامل جلب کند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار