حجت‌الاسلام محمودی:

13 آبان یکی از جلوه‌های تجلی حرکت عاشورایی است

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران گفت: 13 آبان یکی از جلوه‌های تجلی حرکت عاشورایی است.

اکبری علیدادی* 13 آبان یکی از جلوه‌های تجلی حرکت عاشورایی استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محسن محمودی، رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه‌اش در این نهاد ضمن تشکراز آیت‌الله جنتی به جهت دفاع از رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری اظهار داشت: آیت‌الله جنتی پرچمدار حرکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران ادامه داد: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرچمدار یک حرکت بزرگ است و نقطه اوج آن در دی ماه سال 88 و تیرماه سال 78 نشان داده شد.

وی با بیان اینکه استان تهران تابلوی کشور است و باید در آن قدم‌های فرهنگی بزرگی برداشته شود، تصریح کرد: قطعا باید در این مسیر راهبردهای جدیدی در شورای هماهنگی تبلیغات ایجاد شود.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: برنامه‌های تبلیغاتی استان تهران و شهرستان‌ها بهم گره خورده و باید با عزم و اراده‌ای بیشتر در راستای تقویت آن فعالیت کنیم.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران با اشاره به در پیش بودن 13 آبان گفت: 13 آبان یکی از جلوه‌های تجلی حرکت عاشورایی و همچنین تجلی شعار حیات بخش امام حسین(ع) هی هات‌من‌الذله است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که هر کجا را نگاه می‌کنیم استمرار عاشورا است، بیان داشت: گرامیداشت ایامی چون دهه فجر، 17 شهریور، روزقدس و مبارزه با فتنه و فتنه گران در 9 دی همگی ریشه‌های عاشورایی دارند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه امروز جلوه‌های نفوذ دشمن را مشاهده می‌کنیم، اظهار داشت: برخی می‌خواهند ارزش‌هایمان را از ما بگیرند اما شورای هماهنگی تبلیغات این اجازه را به دشمن نمی‌دهد و در برابر جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن از کشور پاسداری می‌کند.

انتهای پیام/

 

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار