اصفهان؛

دانش آموزان خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند

مهمترین مسئله 13 آبان میزان ضریب آگاهی دانش آموزان است که اتفاقات چشمگیری را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بدون شک دانش آموزان آگاه در مبارزه با استکبار، همواره نقش موثری را ایفا کردند و روز 13 آبان سال 58، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند.

محمد جواد احمدی افزود:13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون کردن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند.
وی که در جلسه برگزاری مراسم 13 آبان سخن می گفت، افزود: 13 آبان، روزی است که جوانان و نوجوانان فداکار کشور به جهانیان نشان دادند با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر طاغوت ایستادگی کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 13 آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته خواهد بود.
احمدی تصریح کرد: دانش آموزان به عنوان نقطه هدف در استکبار ستیزی هستند بنابراین باید به عنوان یک رکن در تصمیم گیری و فعالیت ها مشارکت همه جانبه ای داشته باشند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: اولین اقدام مناسبت 13 آبان، ارسال دستورالعمل برای فضاسازی تبلیغاتی و محیطی برای این مناسبت است.
محمد اسماعیل زاده افزود: ساماندهی دانش آموزان نواحی 6 گانه برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان و فضاسازی مناسب برای حضور همه مسئولان و مردم، برگزاری مسابقات دانش آموزی با موضوع 13 آبان، برگزاری همایش و گردهمایی های تخصصی از جمله مهمترین فعالیت ها و برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت روز 13 آبان در اصفهان است.
13
آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.
در استان اصفهان حدود 860 هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار