تکذیب شایعه بادیگارد داشتن سردار طلایی+اینستاپست

نایب رئیس شورای شهر تهران مطلبی را در رابطه با عکس منتشر شده از وی و ماجرای محافظ شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛عکسی در رسانه ها منتشر شد که در کنار سردار طلایی فردی قوی هیکل ایستاده بود برخی رسانه ها با انتشار این تصویر و در راستای تخریب افکار عمومی علیه نایب رئیس شورای شهر تهران اقدام به انتشار این تصاویر و نسبت دادن محافظ به آن شخص کردند که مرتضی طلایی با انتشار پستی در اینستاگرامش ضمن تکذیب این موضوع گفت:به هیچ عنوان در تمام مدت خدمتش محافظ نداشته و از ارتباط مستقیم با مردم لذت می برد.
 
وی نوشت:
"سلام ؛
آرزو دارم عزاداری هاي همه شما در اين ماه عزيز مورد قبول حضرت اباعبدالله الحسين (ع) قرار گرفته باشد . لازم ديدم نكته ای كوچك را براي استحضار هموطنان عزيزم يادآور شوم . 
در پی بازديد روز گذشته بنده و برخي اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر از محدوده خيابان وليعصر (عج) تصاويري در خبرگزاري ايسنا منتشر شد.
در يكي از عكسهاي منتشر شده فرد قوي هيكلي در كنار بنده در حال حركت است كه متاسفانه برخي سايت ها ، كانال هاي تلگرامي و صفحات اينستاگرام با استفاده از اين عكس در اقدامي هماهنگ، با هدف تخريب و با بي اخلاقيِ محض اين شهروند محترم را به عنوان محافظ !!!! يا باديگارد !!!!! اينجانب معرفي كرده اند . دروغي كه آنقدر شاخدار است كه حتي زود باورترين افراد هم آنرا به سختي باور می كنند و با كمال تاسف دروغ پردازان حتي از اينكه اين شهروند را هم در معرض اين موضوعات نادرست قرار دهند ابايي ندارند .
براي استحضار همه مردم شريف لازم می دانم عرض كنم بنده بيش از سى سال است كه سرباز اين خاك و ديار بوده ، و از اين پس هم خواهم بود . 
در اين سالها چه در ايام دفاع_مقدس و چه در دوران خدمت مقدس در نيروى انتظامى و فرماندهی پليس و چه اكنون ، هيچ گاه از نور آفتاب ، هم قدم شدن با مردم و حضور در ميان همه ى اقشار جامعه ، خود را محروم نكرده ام .
مردم تهران به خوبی بخاطر دارند كه در كوران حوادث و بحران هاي مختلف، گروگانگيری ها و ... باور يقينی ام حضور در ميان مردم و از بين بردن فاصله ها بوده است . هميشه باور داشته ام امن ترين نقطه زمين جايی است كه مردم با قلبهايشان در آن حاضرند و مسوولی سعادتمند است كه غرق در درياي احساسات و علايق مردم باشد . افتخار بنده اين است كه روزانه بارها در جاي جاي اين شهر با مردم عكس يادگاری می گيرم و اين موضوع مايه مباهات من است . 
در تمامى سالهای مسووليتم تلاش كرده ام از راحت طلبي و رفاه زدگي پرهيز كنم و البته معتقدم مردم بهترين قضاوت كنندگانِ مسوولان در اين زمينه ها هستند. 
لازم ميدانم عرض كنم مرتضى طلايى، از در آغوش گرفتن مردم و در كنار آنها بودن لذت می برد و از خداوند متعال می خواهم كسانى كه اين شايعات و دروغهای بی بنيان و بى اساس را با قصد تخريب اين حقير به منظور بهره برداری هاى سياسى انجام می دهند به راه راست هدايت كند. 
والسلام."

ماجرای محافظ شخصی سردار طلایی چه بود؟+اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار