سرنوشت تلخ برای تیم های خصوصی

تیم های خصوصی با توجه به اینکه تعدادشان در لیگ برتر کم است اما به دلیل نبود پشتوانه خیلی زود از صفحه روزگار محو می شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فو‌تسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های با مالکیت خصوصی معمولاً سرنوشت خوبی در فوتبال ایران ندارند. مالکان خصوصی باشگاه‌ها در ابتدا با توپ پر وارد میدان می‌شوند اما بعد از مدتی فقط اخبار ناامیدکننده درباره مشکلات مالی از آنها به گوش می‌رسد. درحال حاضر چند باشگاه از جمله سیاه‌جامگان، گسترش‌فولاد و ...  تیم‌های خصوصی لیگ برتر هستند که در این بین وضع تیم مشهدی اسفناک شده و بعید است که این تیم بتواند با ادامه همین روند کارش تا پایان فصل کشیده شود.

عباسی مالک باشگاه در ابتدای لیگ از طرح‌های جدیدش برای درآمدزایی صحبت می‌کرد. وقتی وی محمد رویانیان مدیرعامل جنجالی و سابق پرسپولیس را به هیأت‌مدیره تیمش اضافه کرد، همه فهمیدند که منظور عباسی از طرح جدید برای درآمدزایی چه بوده است. البته حضور رویانیان در مجموعه مدیریتی سیاه جامگان هم چاره‌ساز نشد. البته خود وی اعتقاد دارد هنوز کارش در باشگاه سیاه‌جامگان به صورت رسمی آغاز نشده است باید به وی زمان داده شود تا بتواند طرح هایش را در این تیم پیاده کند.

محمدرویانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت این باشگاه اظهار کرد : این روزها همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و این موضوع مختص سیاه جامگان نیست. اوضاع حامیان مالی به هم ریخته است به همین دلیل هم اکثر باشگاه‌ها مشکل مالی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.