درویشی از جمع مشهدی ها جدا شد

رضا درویشی قراردادش را به صورت توافقی با تیم سیاه جامگان فسخ کرد .

درویشی از جمع مشهدی ها جدا شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویشی که امسال از ملوان به سیاه جامگان پیوسته بود و توانست در هفته اول یکی از دو گل پیروزی بخش تیمش مقابل ذوب‌آهن را به ثمر برساندو همچنین نظر مساعد فرهاد کاظمی را تا حدودی جلب کند پس از انجام 8 بازی برای نماینده مشهد و به دلیل مشکلات مالی قرار دادش را با تیم سیاه جامگان به صورت توافقی فسخ و از این تیم جدا شد.
 
بر همین اساس برای صحت و سقم این موضوع گفت و گویی را با رضا درویشی ترتیب دادیم که وی با تائید این خبر گفت: به دلیل مشکلات مالی قراردادم را فسخ کردم، هم اکنون از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که در حال مذاکره با آنها هستم.

وی ادامه داد: البته یک پیشنهاد هم از یکی از تیم های لیگ برتری تایلند به دستم رسیده است که مدیر برنامه هایم در حال مذاکره با این تیم است تا در نهایت با یکی از این باشگاه ها قرارداد امضا کنم .

درویشی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 11 درصد از مبلغ قراردادم را از تیم سیاه جامگان دریافت کرده ام و با توجه به مشکلات شدید مالی و اینکه وضعیت این تیم برای ادامه حضور در لیگ شانزدهم نامشخص است تصمیم گرفتم قراردادم را به صورت توافقی با این تیم فسخ و از این باشگاه مشهدی جدا شوم، امیدوارم در ادامه فصل بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار