شیراز؛

آغاز اصلاح اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری

هم اکنون امکان اصلاح اطلاعات خانوار فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان فارس اعلام کرد: هم اکنون امکان اصلاح اطلاعات خانوار و بازیابی کدآماری در سامانه سرشماری 95 به آدرس: https://www.sarshomari95.ir فراهم شده است.
این گزارش حاکی است، خانوارها تنها یکبار می توانند نسبت به بازیابی کدآماری و اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.  
بر این اساس، خانوارهایی که به هر دلیلی کدآماری 12 رقمی خود را در اختیار ندارند، تنها یکبار می توانند با وارد کردن کدملی سرپرست خانوار و تلفن همراهی که هنگام ثبت نام اینترنتی به سامانه داده اند، کد خود را بازیابی کنند و سپس به اصلاح اطلاعات خود بپردازند.
بر اساس اعلام این روابط عمومی، خانوارها می توانند با وارد کردن کدآماری، کدملی سرپرست خانوار و شماره تلفن همراه، کد اعتبارسنجی 5 رقمی را دریافت کنند و سپس سامانه دسترسی آنان را برای ویرایش اطلاعات برای یکبار بازخواهد کرد.
بر اساس این گزارش، خانوارها می توانند نسبت به حذف یا اضافه کردن عضو خانوار اقدام کنند.
این گزارش حاکی است، در این مرحله امکان اصلاح اطلاعاتی چون تاریخ تولد، مشخصات مسکن، وضعیت اشتغال و بیکاری، وضعیت سواد وجود دارد.
بر اساس اعلام این روابط عمومی،  امکان اصلاح مشخصات جغرافیایی مسکن خانوار، تغییر کدملی سرپرست خانوار، حذف یا تعویض سرپرست خانوار و تغییر شماره تلفن همراه سرپرست خانوار وجود ندارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار