۵۰ گردشگر از ۱۰ کشور خارجی از طریق ریل تا ایستگاه دو‌آب سوادکوه دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا دانش‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  سوادکوه گفت: در راستای گردشگری ریلی 50 گردشگر از ۱۰ کشور خارجی توسط یکی از شرکت‌های گردشگری از طریق ریل تا ایستگاه دو‌آب سوادکوه حضور یافتند.

وی افزود: ۵۰ گردشگر از کشورهای آلمان، سوئیس، اتریش، آمریکا، استرالیا، ایرلند، اوکراین، فرانسه، روسیه و ترکیه به عنوان گردشگر ریلی از سوادکوه دیدن کردند.

وی با بیان اینکه حضور این گردشگران در راستای گردشگری ریلی و همایش توسعه شهرستان سوادکوه انجام شد، گفت : بیان توانمندی‌های گردشگری سوادکوه و توصیف آثار مختلف شهرستان و اعلام بسته گردشگری در جمع گردشگران خارجی بیان شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه گفت : حضور و استفاده از توانمندی‌های گردشگران داخلی و بین‌المللی و مسافران و گردشگرانی که از محور سوادکوه استفاده می‌کنند از برنامه‌های گردشگری است.

رضا دانش‌زاده افزود: پیگیری برای امضای توافق‌نامه با راه‌آهن شمال برای تقویت گردشگری ریلی در حال انجام است.

وی گفت: این برنامه توسط یکی از شرکت‌های گردشگری حوزه تهران که در همایش توسعه سوادکوه هم حضور داشت، برنامه‌ریزی شد و این گردشگران در ادامه برگزاری تور گردشگری از استانهای یزد و اصفهان هم بازدید می‌کنند.
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار