ساری،

توریسم رکن توسعه بابلسر

با ایجاد زیرساخت لازم و توجه به صنعت گردشگری در بابلسر بسیاری از مشکلات بیکاری و معیشتی مردم حل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در بازدید از اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بابلسر، نحوه خدمات رسانی به مسافرین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : شهرستان 124 هزار نفری بابلسر نگین مازندران با برنامه ریزی مناسب میتواند ، علاوه بر جذب حداکثری مسافران بخش بزرگی از مشکلات بیکاری و اشتغالزایی این شهرستان و منطقه را حل کند.

وی گفت : جذب و دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت ایجاد چرخه ی اقتصادی فعال و پیگیری و ساماندهی رودخانه بابلرود ، شناساندن منابع طبیعی و زیبایی های باالقوه شهرستان در سطح منطقه و جهان جهت جذب توریست، ایجاد موزه مردم شناسی و حفظ آثار باستانی از جمله خواسته های به حق مردم این شهرستان جهت توسعه و پیشرفت صنعت گردشگری در این شهرستان خواهد بود.

میثاق جعفریان رییس اداره گردشگری شهرستان بابلسر نیز گفت : در 6 ماهه نخست امسال ، 56 واحد اقامتی ،10 دفتر خدمات مسافرتی ، و 11 واحد پذیرایی به مسافرین خدمات مطلوب ارائه کردند.

وی افزود : در این مدت 350 نفر گردشگرخارجی و 12 میلیون و 455 هزار نفر گردشگر داخلی نیز ، در این شهرستان شب اقامت داشته اند.

رییس اداره گردشگری بابلسر در ادامه بیان کرد : تعداد بازدید کننده ها از مراکز تفریحی تاریخی 8 هزارو950 نفر و تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی ،پذیرایی،دفاتر و سایر تاسیسات زیرمجموعه و مرتبط هزارو894 مورد بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار