اردبیل؛

فعالیت 75 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 75 اکیپ راهداری در زمستان امسال و تا پایان فروردین‌ماه 96 در راه‌ها و محورهای مواصلاتی این استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی افزود: با توجه به آغاز بارش‌های زمستانی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل ما از مهرماه فعالیت راهدارخانه‌هایمان را آغاز کردیم تا راهداران فعال ما با حضور در گردنه‌ها و محورهای صعب‌العبور بتوانند خدمات خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه نگهداری راه‌ها، برف‌روبی و یخ‌زدایی راهداران ما فعالیت جدی را انجام می‌دهند، افزود: ما در زمستان امسال و با مشارکت 75 اکیپ راهداری در همه شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد تا با تلاش 410 نفر از نیروی انسانی و 223 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در خدمت شهروندان، مسافران و رانندگان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت 75 اکیپ راهداری در زمستان امسال و تا آخر فروردین 96 در راه‌ها و محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

رحمتی به برف‌گیر بودن هشت گردنه صعب‌العبور استان اشاره کرد و گفت: ما با 12 راهدارخانه که شامل 9 راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار است طول راه‌های استان را که بیش از 6 هزار و 371 اصلی، فرعی و روستایی است، سعی خواهیم کرد در فصل زمستان به شکل مرتب برف‌روبی کنیم.

وی با یادآوری اینکه 75 اکیپ راهداری ما تا آخر فروردین سال آینده در جاده‌ها حضور پیدا کرده و ارائه خدمات می‌کنند، یادآور شد: ما در همه گردنه‌ها با 100 درصد امکاناتمان حاضر هستیم و سعی‌مان بر این خواهد بود تا به هموطنان به اشکال مختلف خدمات ارائه ‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مورد فعالیت راهداران بعد از فروردین سال آینده گفت: راهداران ما بعد از فصل زمستان اقدام به لکه‌گیری و نگهداری راه‌ها می‌کنند و در همه شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد تا خدمات ارائه شده به مردم در حد مطلوب باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.