کرمان؛

حوزه سایبر مهمترین تهدید دنیای امروز

مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری کرمان گفت: تهدید دشمن در حوزه سایبری دارایی‌ها و سرمایه‌های ما را هدف قرار داده است.

حوزه سایبری مهمترین تهدید در دنیای امروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، پیمان سلاجقه مدیرکل دفتر پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: مهمترین تهدید در دنیای امروز مربوط به حوزه سایبری است به گونه ای که دارایی های اساسی هر کشور در فضای سایبری نگهداری می شود بنابراین مصون سازی آن از اهمیت ویژه برخوردار می باشد.

وی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل یا دفاع غیرعامل یعنی اگر دشمن اقدامی علیه کشور ما انجام دهد به نتیجه‌ای نرسد.

وی تهدید شناسی و مصون سازی را از جمله کارهای پدافند غیرعامل برشمرد وگفت: تهدید دشمن راجع به دارایی‌ها و سرمایه‌های ماست، بنابراین باید دارایی‌شناسی و سرمایه‌شناسی کنیم و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشیم.

سلاجقه یادآور شد: شورای پدافند غیرعامل با 11 کارگروه در استان کرمان فعالیت می‌کند و برای مصون‌سازی باید دارایی‌ها را شناسایی کرد و سپس برنامه‌ریزی لازم را انجام داد.

وی بیان کرد: خواسته مقام معظم رهبری این است در شرایطی که کشور در آرامش به‌سر می‌برد، پیش‌بینی و پیگیری لازم صورت گیرد تا در هنگام بحران قرار نباشد درگیر مسائل خاص حیاتی شویم.

سلاجقه افزود: دارایی‌ها شامل سرمایه‌های فیزیکی، سایبری، انسانی، ملی و معنوی هستند و پدافند غیرعامل به ما می‌آموزد، چگونه از سرمایه‌ها و دارایی‌های خود حفاظت کنیم.

مدیرکل دفتر پدافند غیر عامل استانداری کرمان خاطر نشان کرد : باید رزمایش‌های تخصصی پدافند غیرعامل را برای آمادگی بیشتر برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار