آرام در گفتگو به باشگاه خبرنگاران جوان:

چاه های غیر مجاز دشت های اطراف پایتخت بسته می شوند/ کشاورزان متخلف در برداشت آب زیرزمینی شناسایی شده اند

معاون فنی و عمرانی فرمانداری مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای جلوگیری از فرونشست های جزئی در دشتهای اطراف تهران، با شناسایی کشاورزان متخلف در برداشت آب های زیرزمینی، چاه های غیر مجاز بسته می شوند.


چاه های غیر مجاز دشت های اطراف پایتخت بسته می شوند/ کشاورزان متخلف در برداشت آب زیرزمینی شناسایی شده اندغلامحسین آرام، معاون فنی و عمرانی فرمانداری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: در راستای جلوگیری از فرونشست های جزئی در دشتهای اطراف تهران، با شناسایی کشاورزان متخلف در برداشت آب های زیرزمینی، چاه های غیر مجاز بسته می شوند.

وی تصریح کرد: برخی از کشاورزان برای مصارف کشاورزی و صنعتی از چاه های غیر مجاز برای برداشت آب زیرزمینی استفاده می کنند که با پیگیری شرکت آب منطقه ای تهران، این افراد شناسایی و در اولین فرصت چاه های غیر مجاز بسته می شوند.

آرام ادامه داد: سازمان زمین شناسی گزارشی را در این رابطه به فرمانداری تهران ارسال کرد تا با برگزاری جلسات در شهرستان های سراسر کشور، هر چه سریعتر از برداشت بی رویه و غیرمجاز آب زیر زمینی جلوگیری شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت بی رویه از سفره های زیرزمینی موجب فرونشست دشتها و اراضی کشاورزی اطراف پایتخت شده است که برای جلوگیری از این مشکل باید چاه های غیر مجاز بسته شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار