عملکرد صندوق ذخیره قابل دفاع نیست/ تاثیر مثبت تغییرات در روند فعالیت‌های آموزش و پرورش

نماینده مجلس از مثبت بودن تغییر و تحولات اخیر در آموزش و پرورش و غیر قابل دفاع بودن عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

محمد خالدی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اتفاقات اخیر در آموزش و پرورش و ارتباط آن با صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت:‌ یکی از مواردی که باعث تغییر وزیر شد، نوع عملکرد در صندوق ذخیره و اعتراض به آن بود.

وی با بیان اینکه از عمده‌ترین مسائل در استیضاح، عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان بود، ادامه داد: علاوه بر نارضایتی، نوع فعالیت‌ها مدیریت صحیحی بر آن حاکم نبوده است.

خالدی با اشاره به بازداشت مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان و ورود قوه قضائیه به این اتفاق بیان کرد: تمامی این موارد نشان از عملکرد غیر قابل دفاع این صندوق است. 

نماینده لردگان در مجلس افزود: قشر فرهنگی از زحمتکشان کشور به شمار می‌روند، بنابراین نباید سرنوشت صندوق ذخیره فرهنگیان اینگونه باشد. 

وی با اشاره به اینکه این تغییر و تحولات به نفع آموزش و پرورش است، گفت: نمایندگان مجلس درصدد انتخاب وزیری کارآمد برای فرهنگیان هستند. 

خالدی درباره این مسئله که چرا زودتر به عملکرد صندوق ذخیره پرداخته نشده، عنوان کرد: یکی از مواردی که استیضاح در دستور کار قرار داد نوع عملکرد این صندوق بوده و با توجه به اینکه ساز و کار برای این نظارت باید ایجاد شود بنابراین این تحقیق و تفحص در حال حاضر جزء الویت‌ها قرار گرفته است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار