فرمانده انتظامی استان گفت : توسعه ورزش همگانی تاثير بسزايی در سلامت اداری وكاهش نا هنجاری های اجتماعی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار عليرضا صالحی در ديدار با مدير كل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: يكی از اساسی ترين نيازهاي هر شهر زنده و پويا ، ورزش به شكل عمومي و همگانی است و بستر سازی براي همگاني كردن ورزش از اهميت بالايی برخوردار است.  
وی در ادامه با بيان اين مطلب كه توجه به امر ورزش و تندرستي مي‌تواند تاثير بسزايي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعی داشته باشد افزود: هرچه در ورزش هزينه شود بيشتر به كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي نزديک مي شويم.  
فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اينكه در نيروی انتظامی ورزش وسيله اي برای ايجاد آمادگي و نشاط كاركنان است، خاطر نشان كرد: داشتن آمادگی جسمانی از ضروريات شغلی كاركنان پليس است.  
سردار صالحی توسعه ورزش های قهرمانی در مجموعه پليس را از برنامه های مهم فرماندهی انتظامی استان عنوان و اظهار كرد: برای نهادينه كردن ورزش و گسترش روحيه پهلواني و قهرماني در مجموعه پليس، گام های خوبی برداشته شده است.  
وي با تاكيد بر اينكه دستيابي به جامعه سالم، بانشاط و بدون جرايم و آسيب مستلزم همت همگاني و احساس مسئوليت سازمان هاي فرهنگی، آموزشي و اجتماعی است؛تصريح كرد:هدفمندسازي و گسترش برنامه های فرهنگي و ورزشی و پر كردن اوقات فراغت جوانان بسترهای بروز جرايم و آسيب هاي اجتماعي را از بين می برد.
اين مقام ارشد انتظامی استان زنجان ادامه داد :توسعه ورزش همگاني نيازمند عزم ملي است و همه بايد در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبري مبنی بر توجه ويژه به ورزش همگانی تلاش كنند.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ورزش همگانی زمينه ساز ايجاد روحيه و نشاط و اميد به زندگي دربين شهروندان است و توسعه ورزش نقش موثری در سلامت رفتاری و فکری نوجوانان و جوانان دارد .  
سردار صالحی با اشاره به نقش ورزش در کاهش ناهنجاری‌ها و آسيب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد : ورزش، کامل ترين مسير برای پيشگيری از هر گونه تهديدات دشمن است.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: ورزش ، ناهنجاری ، اجتماعی ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.