استاندار فارس گفت: واحد های صنعتی باید از تصفیه پساب فاضلاب ها به عنوان آب پایدار استفاده کنند.

به گزارش ‌گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس با بیان اینکه واحد های صنعتی باید از تصفیه پساب فاضلاب ها به عنوان آب پایدار استفاده کنند، گفت: واحد های تولیدی مسائل زیست محیطی را باید رعایت نمایند و حقوق نسل های آینده را حفظ کنند.
افشانی خاطر نشان کرد: عملکرد بانکهای استان فارس قابل تقدیر می باشد چرا که قدم های موثری را در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید برداشته اند و استان توانسته است رتبه اول کشور را بدست آورد.
وی افزود: بازاریابی محصولات کار دولت نیست و کسی که منتظر این موضوع باشد هیچگاه موفق نخواهد شد.
استاندار فارس ابراز داشت: در بازاریابی نوین تولید کننده باید بداند که با بسته بندی خوب کالای خود را معرفی کند و سیستم مدیریت کیفیت را در مکان خود راه اندازی نماید تا بتواند در دنیای رقابتی امروز بماند.
او با اشاره به اینکه دستگاه های ارائه کننده مجوز باید از درخواست کنندگان مجوز، ارزیابی داشته باشند اظهار داشت: متاسفانه کنترل کیفیت که مربوط به جنگ جهانی می باشد در برخی از کارخانه های ما هنوز نصب نشده است و بخش خصوصی باید به این موضوع توجه داشته باشند.
افشانی با تاکید بر اینکه اگر قرار است یارانه ای پرداخت شود باید به همه واحد های تولیدی پرداخت شود، گفت: در بحث 16هزار میلیارد تومان تسهیلات واحدهای تولیدی هیچ محدودیتی برای جذب نداریم و به هر میزان که لازم باشد خواهیم توانست جذب نمائیم.
وی ادامه داد: صنعتگران و تولید کنندگان به عنوان افراد نیک اندیش همانند معلمان دارای جایگاه ویژه ای هستند و باید به آن ها توجه ویژه شود .
استاندار فارس تصریح کرد: امروز کمتر از 5 درصد ظرفیت سدها در پشت آن ها آب جمع شده است و اگر بارندگی نشود در اکثر شهرستان ها مشکل آب خواهیم داشت.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.