مشهد؛

تسهیل در روند صدور جواز تاسیس صنعتی در خراسان رضوی

معاون برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی از تسهیل در روند صدور جواز تاسیس صنعتی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آزاده آژیر افزود: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و فراهم شدن فضا و فرهنگ تسهیل امور سرمایه‌گذاری در استان از این پس نیاز به تکمیل پرسشنامه و طرح توجیهی جهت صدور جواز تاسیس صنعتی نمی باشد .

وی گفت: تمام مراحل ثبت نام, بررسی و صدور مجوز صرفا به صورت الکترونیکی انجام می شود و تنها در مرحله دریافت مجوز تاسیس نیاز به حضور متقاضی و یا نماینده قانونی متقاضی می باشد.

معاون برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی تصریح کرد : تسریع و تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری ، اخذ و صدور مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران در راستای بهبود فضای کسب و کار در سازمان صنعت، معدن وتجارت صورت پذیرفته است .

آزاده آژیر گفت : برای اینکه شاهد حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در استان باشیم، باید روند صدور مجوز برای احداث و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در خراسان رضوی تسهیل می شد.

وی خاطرنشان کرد : متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه تکمیل اطلاعات سامانه بهین یاب و دریافت فرم راهنمای تخصصی مربوطه به پورتال جامع سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی به آدرس اینترنتی http://khrimt.ir/ بخش اطلاعیه ها مراجعه نمایند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.