شهرکرد؛

تقدیر از استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش روز روستا و عشایر

معاون اول رئیس‌جمهور در سومین همایش ملی روز روستا و عشایر از استاندار چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در سومین همایش ملی روز روستا و عشایر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، از تلاش های قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه روستایی و طرح های فرهنگی عمرانی مناطق محروم و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید در بخش اقتصاد مقاومتی با رویکرد روستاها و عشایر، با اهدای تندیس و لوح تقدیر تقدیر شد.

متن لوح تقدير معاون اول رئيس جمهوری به استاندار چهارمحال و بختياری به شرح زیر است:

«توسعه روستاها مرهون تلاش های ارزشمند كارگزارانی است که با تدبير و اميد و روحيه جهادی در اين عرصه نقش آفرينی می كنند.
بر خود وظيفه مي دانم به مناسبت گراميداشت روز روستا و عشاير، از تدابير و زحمات ارزنده و بی شائبه جنابعالی و همكاران ساعی و تلاشگرتان در مسير خدمات رسانی به روستائيان كشورمان سپاسگزاری نمايم.
اميدوارم با استعانت از الطاف الهی و در سايه تلاش های خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شاهد شكوفايی حداكثری ارزش های انقلاب اسلامی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور در روستاها به عنوان كانون های توليد و ارزش آفرينی باشيم.
شايسته است تشكر اينجانب را به همه همكاران محترمتان در مجموعه تحت مسئوليت ابلاغ فرمائيد.»

گفتنی است: «سومین همایش ملی روز روستا و عشایر» با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، صبح امروز یکشنبه 2 آبان 95 در مرکز همایش‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار