مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی:

ثبت‌نام و اعزام مهاجرین به کربلا بغیر از دفاتر کفالت غیرقانونی است

مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی گفت: اعزام به کربلا برای اربعین فقط از طریق دفاتر کفالت انجام می‌شود و و اعزام از طریق هر گونه کاروان غیر مجاز است.

ثبت‌نام و اعزام مهاجرین به کربلا بغیر از دفاتر کفالت غیرقانونی است
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «محمد عجمی» مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی در مورد اعزام مهاجرین افغانستانی به کربلا گفت: ثبت نام و اعزام به کربلا برای اربعین فقط از طریق دفاتر کفالت و مراجع قانونی صورت می‌گیرد که به زودی شرایط آن اعلام خواهد شد.

وی افزود: هر گونه اعزام به کربلا در قالب کاروان‌های غیر از طریق مراجع رسمی و دولتی جمهوری اسلامی ایران غیر قانونی است و با افراد مختلف که بخواهند به شکل غیر قانونی مهاجرین را در قالب کاروان به کربلا اعزام کنند، برخورد خواهد شد.

عجمی در گفتگو با فارس در مورد اعزام افراد به کربلا تحت عنوان «کاروان هزاره عاشق» گفت: هیچ گونه مجوزی برای اینکه افرادی با عنوان «کاروان هزاره عاشق» بخواهند مهاجرین را به کربلا اعزام کنند صادر نشده است و با صحبتی هم که من با مسئولان وزارت کشور در تهران داشتم، آنها هم از وجود چنین کاروانی اظهار بی‌اطلاعی کردند.

مشاور استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مهاجرین عزیز فقط به اطلاعیه‌های مراجع رسمی در این زمینه توجه کنند و از ثبت نام در مراکز غیر رسمی و غیر قانونی برای اعزام به کربلا خودداری کنند.       

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.