اینستاگردی؛

سلفی شهرام قائدی با همراهان قدیمی/ خوش آمدگویی آزاده نامداری به دخترش/ سلفی مجری مشهور در اروپا

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.  

شهرام قائدی نوشت:
"همين الان همراه با گروه كارگرداني پروژه پرستاران،ياران و همراهان قديمي با مرور هزار خاطره ي شيرين از پنجمين خورشيد،پنچ كيلومتر تا بهشت،،صبحتون بخير رفقا" 

 اینستاگردی؛

کیانوش رستمی نوشت:
"از ديرباز اسب براي ايرانيان قابل احترام بوده و هست، بلكه خداوند هم اسب را تكريم ميكند آنجا كه در قرآن مي فرمايد؛ سوگند به اسبان دونده ای که نفس نفس می زنند؛ سوگند به اسبانی که به سم از سنگ آتش می جهانند؛ پس اسبان شنیدند و چنین شد که بی تاب شدند و چنین شد که دویدند، چنان که از سنگ آتش جهید. پس اي سواركار در راه حق ، مصمم باش و محكم"


اینستاگردی؛

ابراهیم شفیعی نوشت:
"میگن قافله ی عمر عجب می گذرد. واقعا که عجب می گذرد .کمر بندامونو محکم ببندیم. سال به سال که می ریم جلوتر احساس می کنیم باید بیشتر مراقب باشیم. مراقبت از عمر که عجب می گذرد... شاد باشید. پ.ن:ت قدیم به همتون."

اینستاگردی؛

آزاده نامداری نوشت:
"پاييز برايم عشق هديه آورده،..عشقي به شفافي و سرخي دانه هاي انار...دختري پاييزي با معصوميتي نفسگير،گندمم!خوش اومدي مامان. بوقت خوشبختي در دل شبي از شبهاي اول آبان."

اینستاگردی؛

سید علی صالحی نوشت:
"خوشبختی؛ خانمی سراغ دکتر رفت و گفت: نمی دانم چرا همیشه افسرده ام و خود را زنی بد بخت می دانم. چه دارویی برایم سراغ داری آقای دکتر؟ دکتر قدری فکر کرد و سپس گفت: تنها راه علاج شما این است که پنج نفر از خوشبخت ترین مردم شهر را بشناسی و از خانه هر کدام آنها یک تکه سنگ بیاوری به شرط اینکه از زبان آنها بشنوی که خوشبخت هستند. زن رفت و پس از چند هفته به مطب دکتر برگشت، اما این بار اصلاً افسرده نبود. او به دکتر گفت: "برای پیدا کردن آن پنج نفر، به سراغ پنجاه نفر که 
فکر می کردم خوشبخت ترینها هستند رفتم اما وقتی شرح زندگی همه آنها را شنیدم فهمیدم که خودم از همه خوشبخت تر هستم!"
اینستاگردی؛

نیما کرمی نوشت:
"از خاطرات سفر به اروپا كه ماموريت بود براي اجراي برنامه سال تحويل سال ٩٥. حال عكس رو خيلي دوست دارم .انشاالله هميشه خوش و خندان باشيد."

اینستاگردی؛

شیث رضایی نوشت:
"بار الها .... تنها کوچه ای که بن بست نيست کوچه ياد توست ... مهربان خدای من... از تو خالصانه مي خواهم که دوستان و عزیزانم و هيچ انسانی دیگری در کوچه پس‌کوچه‌های زندگی اسير و‌ گرفتار هيچ بن بستی نگردد که تو بهترين راهنمایی، خدای مهربانم ... خودم و خانواده ام و دوستان و عزیزانی که این متن را می خوانند عاشقانه به تو می سپارم ... پناه‌مان باش که آغوشی امن تر از تو سراغ ندارم ....... آمين يا رب العالمين."

اینستاگردی؛

 مهدی ماهانی نوشت:
"غرور" هديه ى شيطان است و "دوست داشتن" هديه ى خداست؛ جالب اين است: هديه ى شيطان را به رخ هم ميكشيم و هديه ى خداوند را از يكديگر پنهان مي كنيم! زيبايى و قدرت آفرينش خدا رو دوست دارم و قلب مهربون شما عزيزان رو كه بى منت در زندگى من انرژى مثبت هستيد رو دوست دارم زندگيتون پر بركت و پر از زيبايى هاى خدا "

اینستاگردی؛

جواد رضویان نوشت:
"به نام حضرت حق؛ سر تا پایم را خلاصه کنند می شوم "مشتی خاک" که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه، یا "سنگی" در دامان یک کوه، یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس... شاید "خاکی" از گلدان‌ یا حتی "غباری" بر پنجره اما مرا از این میان برگزیدند: برای "نهایت" برای "شرافت" برای "انسانیت" و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای: "نفس کشیدن " "دیدن" "شنیدن " " فهمیدن " و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمید. من منتخب گشته ام برای "قرب " برای" رجعت " برای "سعادت " من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده به "انتخاب " به "تغییر " به "شوریدن " به "محبت'' وای بر من اگر قدر ندانم. ارادتمند. ياحق"

اینستاگردی؛

محسن افشانی نوشت:
"زندگى خيلى كوتاهه! هر روز رو جورى زندگى كن كه انگار روز آخره عمرته."

اینستاگردی؛

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.