اینستاگردی؛

توضیحات امیر کربلایی زاده درباره استندآپ کمدی/ حمید گودرزی و مجری مشهور در هواپیما/ خواننده محبوب کشور سورپرایز شد

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.  

امیر کربلایی زاده نوشت:

"اطلاعاتي براي دوست داران استندآپ كمدي؛ استندآپ‌کمدی عموما به اجرای تک نفره یک کمدین در مقابل تماشاگران گفته می‌شود، که در آن کمدین به صورت مستقیم و بدون واسطه با تماشاگران سخن می‌گوید.استندآپ کمدی حداقل در شکلی که امروزه از آن می‌شناسیم، یک پدیده جدید به حساب می‌آید.

ایالات متحده آمریکا جایی است که به عنوان مکان زایش این هنر به شکل امروزی آن شناخته می‌شود، و ریشه آن در این کشور به سخنرانان طنزی همچون مارک تواین باز‌می‌گردد که در قرن نوزدهم در سراسر آمریکا سفر کرده و کار خود را ارائه می‌کردند.

این شیوه از سخنرانی طنز در دهه‌های آغازین قرن بیستم تبدیل به سرگرمی توده مردم در برنامه‌های وودویل(گونه‌ای از تئاتر که در آن انواع برنامه‌های سرگرم‌کننده اجرا می‌شود) شد. برنامه‌های کمدی از اجزای اصلی برنامه‌های وودویل به شمار می‌رفتند، اما در آن دوران برنامه کمدی توسط یک گروه ارائه می‌شد، که به جای صحبت با تماشاچیان با یکدیگر سخن می‌گفتند.

اما در این میان تعداد انگشت‌شماری از بازیگران همانند فرانک فی برای استعدادشان در بداهه‌گویی و استفاده از ابزار بازيگري در وودویل مشهور بودند. این سبک اجرای تک نفره پس از آن در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ میلادی رشد کرد و به مرور زمان کامل‌تر شد.

در این میان کسی که شاید بیشترین سهم را در تبدیل کردن استند‌آپ کمدی به یکی از اجزای اصلی سرگرمی‌های عامه‌پسند آمریکا برعهده داشت، باب هوپ بازیگر وودویل انگلیسی بود. هوپ که خودش از تمجیدکنندگان فرانک فی به شمار می‌رفت، سبک خاص خود در اجرای برنامه را ابداع نمود، و از سال ۱۹۳۸ کار مجری‌گری یک برنامه رادیویی را آغاز کرد.

او برای جذاب نگاه داشتن برنامه هفتگی خود، و حفظ تازگی برنامه‌هایی که به صورت مکرر برای نظامیان اجرا می‌کرد، یک تیم از نویسندگان را استخدام کرد، تا با پیگیری اخبار روز و شایعات رایج در شهرها و پایگاه‌های نظامی که او در آن‌ها به اجرای برنامه می‌پرداخت، مواد لازم برای اجراهای او را مهیا کنند.

شیوه کلاسیک استندآپ کمدی هوپ به مرور راه خود را به عصر تلویزیون باز کرد، و تبدیل به یکی از اجزای اصلی برنامه‌های متنوع همانند شوی تلویزیونی «اد سالیوان» شد. در دهه ۵۰ میلادی موج جدیدی از کمدین‌های استند‌آپ نمایان شدند، که دیگر شیوه مکانیکی لطیفه‌گویان پیشین را به کارنمی‌بردند. پیشگام این نسل از کمدین‌ها مورت سال بود."

اینستاگردی؛

حمید گودرزی نوشت:

"منو علی عزیز تو هواپیما پیش به سوی شیراز"

اینستاگردی؛

میلاد کی مرام نوشت:

"می دونی چی میخوام؟ لحظه لحظه ی زندگیمو. کمتر از لحظه هم وجود داره ؟ اگ...ه هست اونم میخوام! 

خسرو شکیبایی

صبح زيباتون بخير آخر هفته خوبى داشته باشين."

اینستاگردی؛

مجتبی قربانی نوشت:

 "موفقیت از آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نشده اند، بلکه متعلق به کسانی است که هرگز برای ازسرگرفتن مبارزه، بیم و هراسی ندارند."

اینستاگردی؛

عباس غزالی نوشت:

" تنهایی آدم ها بزرگ است، خیلی بزرگ، شایدم به وسعت یک دریاست، اما برای پر کردنش یک لیوان محبت کافیست. گابریل گارسیا مارکز"

اینستاگردی؛

فریدون آسرایی نوشت:

"آزموده را آزمودن خطاست چند بار تو زندگى يه اشتباه رو تكرار مي كنيم و ايا از اشتباهاتمون درس عبرت مي گيريم چند درصد ما به عقلون رجوع ميكني مفكر مي كنيد كدوم درسته ؟احساسى بودن يا منطقى بودن؟"

اینستاگردی؛

رامین رضاییان نوشت:

"حسين جان بابت پدر شدن به شما تبريك ميگم."

اینستاگردی؛

احسان خواجه امیری نوشت:

"یه سورپرایز خاص قرار بود بریم خونه یکی از دوستام در و باز کردم دیدم همه دوستام پشت در خونه هستن هنوز تو شوک هستم مرسی از همه بابت تبریک هاتون خیلی دوستون دارم."

اینستاگردی؛

شهیندخت مولاوردی نوشت:

"ایجاد توازن بین زندگی و کار زنان امری ضروریست و برای تحقق این مهم باید توجه کرد که این گروه از جامعه مسئولیت مادری، همسری و اجتماعی را توام دارند و نباید برسر دوراهی مادر بودن و فعالیت اجتماعی قرار بگیرند و دولت و نظام وظیفه دارد با بررسی همه جانبه از این قشر حمایت کند."

توضیحات امیر کربلایی زاده درباره استندآپ کمدی/ حمید گودرزی و مجری مشهور در هواپیما/ خواننده محبوب کشورمان سورپرایز شد

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار