همدان؛

توقیف کاميون حامل 86 رأس دام قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامي تويسرکان از کشف 86 رأس دام قاچاق به ارزش 450 ميليون ريال از يک دستگاه کاميون در اين شهرستان خبر داد.

توقیف کاميون حامل 86 رأس دام قاچاق در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد معصومي گفت: مأموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تويسرکان در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق، هنگام گشت زني در محور فرعي "فرسفج-خير آباد" با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون باري مشکوک و  دستور توقف دادند.

وي با بيان اينکه در بازرسي به عمل آمده مشخص شد خودروي مذکور حامل 86 رأس دام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانوني است، افزود: در اين راستا يک نفر دستگير و به همراه خودروي توقيفي و احشام مکشوفه تحويل مراجع قضائي شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين محموله را بيش از 450 ميليون ريال برآورد کردند، اظهار داشت: راننده اين خودرو احشام را از شهرهاي مرزي نوار غربي کشور بارگيري و قصد انتقال به استان هرمزگان را داشته است.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش اين محموله را بيش از 450 ميليون ريال برآورد کردند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به  قاچاق کالا را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار