اردبیل؛

ثبت نام 4 هزار و 750 نفر از استان اردبیل برای پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: تا به امروز از استان اردبیل حدود ۴۷۵۰ نفر در سامانه اینترنتی به منظور شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعینی حسینی ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ودود چمن‌آرا در جلسه ستاد اربعین استان اردبیل اظهار داشت: طبق آخرین گزارشات به دست آمده تا به امروز از استان اردبیل حدود 4 هزار و 750 نفر در سامانه اینترنتی به منظور شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعینی حسینی ثبت‌نام کرده‌اند که این مهلت ثبت‌نام تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای پیاده‌روی اربعین حسینی انجام شده است و خواهشمندیم که مردم استان اردبیل حتما از طریق سامانه اینترنتی اقدام به ثبت‌نام کنند چرا که در این صورت می‌توانند از تمامی خدمات بیمه تکمیلی و نیز امکانات سازمان هلال‌احمر در داخل کشور ایران و نیز داخل عراق برخوردار شوند و از این طریق سلامت خود را تامین کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: کسانی که برای پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه حج و زیارت ثبت‌نام کرده‌اند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که حمل و نقل و اسکان را خودشان انجام می‌دهند و این مسئولیتها بر عهده خود زائران است.

چمن‌آرا تصریح کرد: سال گذشته از استان اردبیل حدود 4 هزار نفر در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی شرکت داشتند که هم‌اکنون توانسته‌ایم این آمار را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم و امیدواریم تا 30 آبان ماه بتوانیم ثبت‌نام کنندگان بیشتری در سامانه حج و زیارت داشته باشیم.

وی اظهار کرد: تمامی اتوبوسها و خودروها برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی تدارک دیده شده‌اند تا بتوانیم از این طریق کمک‌رسانی به این زائران را در داخل ایران و نیز داخل خاک عراق انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.