جليلى در دانشگاه شهيد رجایی:

صبر مردم در برابر تحريم، باعث پيشرفت و ايجاد توان موشكى شد/ در تاسيسات هسته‌اى ما بتن ريختند و از برد برد صبحت می‌كنند

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:صبر مردم در برابر تحريم، باعث پيشرفت شد كه اكنون خارى در چشم دشمن است و همین صبر در زمان تحريم ما را به جلو برد.


در تاسيسات هسته‌اى ما بتن ريختند و از برد برد صبحت ميكنند/صبر مردم در برابر تحريم، باعث پيشرفت و ايجاد توان موشكى شدبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشكل هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان، سعيد جليلى عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در همايش "كاخ سبز ديروز؛كاخ سفيد" در دانشگاه شهيد رجایی با اشاره به استكبار ستيزى در عرصه سياسى اظهار داشت: عده اى می‌خواهند كاخ هایی داشته باشند و براى آن ظلم هاى زيادى را مرتكب می‌شوند و انسان ها با وجود فطرت پاك به جایی می رسند كه در مقابل پيامبران نيز ايستاند و ظلم كردند.

وى افزود: تمام دعوا بر سر اين است كه عده اى منكر حقيقت و فطرت پاك انسانى هستند و در جایی مشكل ساز خواهد شد كه ظلم و باطل جلوه حقيقت به خود بگيرد و هميشه انسانهاى ظالم در عيان حقيقت را رد نمی‌كنند و اگر كسانى در مقابل حق به پا می‌خيزند، به صورت عيان نيست.

جليلى در ادامه تصريح كرد: كسانى اكنون مدعى دموكراسى هستند كه هيچ اثرى از دموكراسى و حقوق بشر در آنها نيست و اين امر در عرصه‌هاى مختلف وجود دارد، مدعيان دموكراسى با وجود يكسال از گذشت بمباران يمن هيچ صدایی از انها بلند نمی‌شود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار داشت: ٦قدرت جهانى به يكباره تمام كار خود را رها می كنند و به محل مذاكرات مى آيند، بايد پرسيد چگونه اين عجله از سوى اين كشورها به وجود می آيد! اينجا صبر سازنده و صبر پيش رو به ما كمك خواهد كرد و صبر ملازم حقيقت است.

وى افزود: صبر مردم در برابر تحريم، باعث پيشرفت و ايجاد توان موشكى شد كه اكنون خارى در چشم دشمن است و اين صبر در زمان تحريم ما را به جلو برد و خوشحاليم که با صبر و تامل عمل کردیم.

جليلى در ادامه با اشاره به عدم اجراى تعهدات طرف مقابل در اجراى برجام اظهار داشت: برخى در تريبون هاى رسمى اعلام كردند كه بايد مذاكرات زودتر به نتيجه برسد و هر روز عدم توافق، ١٧٠ ميليون دلار ضرر خواهيم كرد و اكنون بايد ٦٠٠ میليارد دلار نصيب ما می شد.وقتى از برد برد صحبت می‌شود چگونه براى آن طرف برد بدون زمان محقق می‌شود اما برد براى ما، نيازمند صبر است و تا كنون نتيجه اى نداشته است این در حالی است که در تاسيسات ما بتن ريختند و از برد برد صبحت می‌شود.

وى افزود:آمريكا به تعهدات خود در فروش بويينگ عمل نمی كند. با عجله هایی كه داشتند در راكتور اراك كه حاصل صبر و تلاش دانشمندان جوان ما بود بتن ريختند و ١٠هزار سانتریفوژ از بين رفت و اگر در داخل صبر تلاش نكنيم بايد منتظر دشمن بود كه چه زمانى تعهداتش را انجام می دهد.

جليلى در بخش ديگرى از صحبت هايش در پاسخ به سوالى در مورد انتخابات ٩٦ و كانديداتوريش اظهار داشت: اينكه چه افرادى بر سر كار باشند اهميتى ندارى و آنچه داراى اهميت است، پيشبرد اهداف نظام است و انتخابات ٩٦ يك گام به جلو خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار