13 آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی/1

آیت‌الله مجتهد شبستری: امسال حضور باشکوه‌تر مردم در 13 آبان به خاطر بدعهدی‌های آمریکا ضرورت دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به خاطر نمایان شدن بیشتر بدعهدی‌های آمریکا در جریان برجام و تهدیدهایی که داشتند شرایط ایجاب می‌کند از هر سال مردم باشکوه‌تر به میدان بیایند.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بدعهدی‌های آمریکا در برابر ایران اظهار داشت: در 13 آبان سه واقعه مهم اتفاق افتاده (تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‎آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358) که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کردند.

وی در ادامه افزود: امسال همانند هر سال تظاهرات انجام می‌شود اما به خاطر نمایان شدن بیشتر بدعهدی‌های آمریکا در جریان برجام و تهدیدهایی که داشتند و همچنین به دلیل گزاف گویی‌ها و بلندپروازی‌هایشان علیه ایران شرایط ایجاب می‌کند از هر سال مردم باشکوه تر به میدان بیایند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه امسال به غیر از دانش آموزان و دانشجویان اقشار مختلف به میدان می‎‌آیند و نمایش قدرت‌شان را به رخ دشمن می‌کشند، گفت: در برجام ما به تعهدات‌مان عمل کردیم اما آنها شانه خالی کردند و تحریم‌ها همچنان باقی است از این رو بدعهدی آمریکایی ها در سال 95 بیشتر بروز و ظهور پیدا کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص روابط ایران و آمریکا در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با این موضوع مکرر فرموده‌اند اگر ما یک قدم عقب نشینی کنیم آنها ده‌ قدم به جلو خواهند آمد. آنها هیچگاه با لبخند قانع نمی‌شوند بیشتر ضرورت دارد ایستادگی و مقاومت مردم را شاهد باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار