زادمهر:جلسات هیئت مدیره باید به صورت مستقیم پخش شود/اختلاف فرهنگی با فوتبال اروپا داریم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:معتقدم که جلسات هیئت مدیره باید به صورت مستقیم از تلوزیون پخش شود.

زادمهر: جلسات هیأت مدیره باید به صورت مستقیم پخش شود / اختلاف فرهنگی با فوتبال اروپا داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران:  محمد رضا زادمهر پس از پایان جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: ما می خواستیم که جلسات هیئت مدیره همیشه آنلاین باشد. جلسات هیئت مدیره فقط 5 نفر نیست. ارائه گزارش مالی، گزارش حسابرسی باشگاه و برنامه  اردویی برانکو در امارات از جمله موضوعات مورد بحث هیئت مدیره بود.
وی در ادامه عنوان کرد اردو امارات در تعطیلات لیگ برتر قطعی شده است و در آنجا تیم دو مسابقه دوستانه برگزار می کند .در مجموع مسائل کلی در جلسه امروز هیئت مدیره مطرح شد.

عضو هیئت مدیره بیان کرد : باشگاه با مشکلات مالیاتی رو به روست و باید کارهایی را انجام دهیم. ما باید در بحث سامانه هواداری اقداماتی را صورت دهیم. تیم ملی محترم  است اما خواهش می کنیم روز بازی پرسپولیس سامانه ما به جای حامی مالی تیم ملی تبلیغ شود.

زادمهر درباره انتقادات به حضور بازیکنان خارجی در پرسپولیس گفت: بازیکن با نظر مربی جذب می شود و در بحث قراردادها باید از کارشناسان خبره استفاده شود تا باشگاه ها متضرر نشوند. 

وی درباره حضور برانکو در جلسه امروز هیئت مدیره پرسپولیس گفت:وی در جلسه هیئت مدیره حضور نداشت و فقط  گزارش خود را به طاهری سرپرست باشگاه داد.

زادمهر درباره حواشی دیدار اهواز گفت: این کارها هیچ منطقی ندارد. کار فرهنگی نیاز به زمان دارد و فقط از عهده پرسپولیس ساخته نیست. هوادار با بچه خود به استادیوم می رود تا در محیط سالمی قرار بگیرد اما با اتفاقات بد روبرو می شود .اختلاف فوتبال ما با فوتبال اروپا فنی نیست و فقط در همین مسائل است. همه  جای دنیا تاکتیک های یکسان و شناخته شده است اما اختلاف فوتبال ما با اروپا فرهنگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار