شیراز؛

"پیاده از خانه تا مدرسه" در 20 مدرسه فارس

با توجه به اهمیت تحرک بدنی، روز "پیاده از خانه تا مدرسه" به صورت همزمان، در 12 مدرسه شیراز و هشت مدرسه در شهرستان های استان فارس، اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ "پیاده از خانه تا مدرسه"، فرصتی برای همه دانش آموزان، والدین، كادر مدارس و سایر اعضای جامعه است كه با مزایای پیاده روی آشنا شوند. 
امسال طرح روز "پیاده از خانه تا مدرسه"، در دوازده مدرسه شیراز و هشت مدرسه در شهرستان های داراب، مرودشت، كازرون، آباده، اقلید، ارسنجان، استهبان و فیروزآباد، از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اجرا می شود.
این طرح با همكاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره آموزش و پرورش، معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز، گروه ورزش همگانی اداره ورزش و جوانان استان، نیروی انتظامی استان، صدا و سیمای مركز فارس، معاونت بهداشتی، مدیریت تربیت بدنی و مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می شود.
به همین مناسبت، گردهمایی دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه بعثت، واقع در پشت بوستان جنت، ساعت هفت و 30 دقیقه صبح چهارشنبه، پنجم آبان، با حضور مسئولان اداره ها در شیراز، به صورت نمادین از دیگر مدرسه های اجرا کننده این برنامه، برگزار می شود.
این برنامه همچنین در مدرسه ابتدایی پسرانه احترام كار واقع در بلوار امیركبیر، ابتدایی پسرانه شهدای احمدآباد واقع در شهرك احمدآباد، ابتدایی پسرانه معارف1روبروی بوستان آزادی، ابتدایی دخترانه 17شهریور واقع در بلوار آزادی، ابتدایی پسرانه امام مهدی(ع) 1 واقع در شهر صدرا، ابتدایی پسرانه اتحادی واقع در بلوار كوی زهرا(س)، ابتدایی دخترانه پوشینه بافت واقع در بلوار رازی، ابتدایی دخترانه موسی بن جعفر(ع)واقع در پایگاه هوایی، ابتدایی دخترانه پاسداران بافت واقع در بلوار پودنك، ابتدایی دخترانه آمنه بنت وهب واقع در بلوار پودنك و ابتدایی دخترانه سید احمد خمینی جنب بیمارستان شهید دستغیب، برگزار می شود.
هدف از برگزاری این طرح، ایجاد فرهنگ پیاده روی در دانش آموزان و استفاده نکردن از وسیله نقلیه و آگاهی از فواید پیاده روی، است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پیاده ، خانه ، مدرسه ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار