انتقاد شدید کلینتون از اظهارات ترامپ درباره عملیات آزادسازی موصل

"هیلاری کلینتون" در واکنش به انتقاد "دونالد ترامپ" از عملیات موصل اعلام کرد وی فقدان صلاحیت خود را در فرماندهی ثابت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، از "دونالد ترامپ،" رقیب جمهوری‌خواه خود، به دلیل اظهار نظر در مورد عملیات آزادی سازی موصل و ناکارآمد توصیف کردن این عملیات ، به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید کلینتون از اظهارات ترامپ درباره عملیات آزادسازی موصل

کلینتون در سخنرانی انتخاباتی شهر منچستر در ایالت نیوهمپشایر، به اظهار نظر ترامپ در مورد یک هفته عملیات آزادسازی موصل گفت : وی اساسا قبل از این که نبردها حتی شروع شود، اعلام شکست کرده بود. 

کلینتون افزود : ترامپ به جهان ثابت کرده است که معنای یک فرمانده کل قوای فاقد صلاحیت چیست.

انتقاد شدید کلینتون از اظهارات ترامپ درباره عملیات آزادسازی موصل
 
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری با انتشار یک توییت گفته بود: حمله به موصل در حال تبدیل شدن به یک فاجعه کامل است. ما از ماهها قبل به آنها تذکر داده بودیم. 
آمریکا بسیار احمق به نظر می‌رسد. به ترامپ رأی بدهید تا دوباره برنده شوید. 

نیروهای دولتی عراق تحت حمایت برخی از گروههای شبه نظامی حامی دولت حمله وسیعی را به موصل آخرین سنگرگاه داعش در عراق آغاز کرده و تاکنون حدود 80 درصد از روستاها و شهرهای تحت کنترل داعش را از زمان شروع عملیات در 16 اکتبر (25 مهر) پس گرفته‌اند. 

در مهلت دو هفته‌ای تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، کلینتون در نظرسنجی‌ها از با اختلاف چشمگیری پیش است. هردو نامزد انتخاباتی تمرکز خود را بر برخی از ایالت‌های کوچک قرار داده‌اند که امکان چرخش در رای آنها و تعیین سرنوشت مبارزه انتخاباتی وجود دارد. 

انتقاد شدید کلینتون از اظهارات ترامپ درباره عملیات آزادسازی موصل

کلینتون برای محکم کردن پایگاه خود در بین رای دهندگان زن از کمک سناتور "الیزابت وارن" استفاده می‌کند. وارن یک سناتور تندخو است و بارها علیه ترامپ به دلیل رفتار ناشایست با زنان حمله لفظی کرده است .

بررسی نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد هیلاری کلینتون از 95 درصد بخت پیروزی در انتخابات 8 نوامبر برخوردار است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار