مسئول امور خواهران در سازمان بسیج دانش آموزی لرستان از برگزاری نهضت " ما زنده ایم" در دبیرستان های استان از 25 مهر تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ زهرا ساکی  اظهار داشت:نهضت "ما زنده ایم" بیست و پنجم مهر ماه در سطح شهرستان های استان اجر اشده است و همچنین  دو دبیرستان شهرستان خرم آباد نیز این همایش رابرگزار کرده اند.
وی افزود: در ادامه این برنامه ها امروز نیز این نهضت ساعت 10 صبح در دبیرستان ولایت فقیه ماسور  برگزار شد و در دبیرستان های دیگر هفته آینده برگزار خواهد شد.
 
مسئول خواهران بسیج دانش آموز لرستان با اشاره به اینکه این طرح نهضت "ما زنده ایم" برگرفته از کتاب "من زنده ام"، نوشته معصومه آباد است، گفت: ، نهضت ما زنده ایم هدفی را دنبال می کند که آن ترغیب دختران متدین و انقلابی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تقویت شجاعت، عفت و احساس مسئولیت در بین دختران جوان است.
 
ساکی هدف از نهضت ما زنده ایم را ترویج و توسعه عمومی فرهنگ اصیل حجاب و عفاف و زنده نگهداشتن حفظ ارزشهای انقلابی و ایرانی در بین آحاد دانش آموزدخترعنوان کرد.
 
مسئول امور خواهران دانش آموزی استان یکی دیگر از اهداف نهضت ما زنده ایم را معرفی و جذابیت های دین مبین اسلام دانست و افزود: تقویت انگیزه دینی وانقلابی به دانش آموزان دخترو همچنین ایجاد زمینه آشنایی ارتباط دختران دانش آموز با الگو های مقبول روز در جامعه است.
 
ساکی گفت: امسال نهضت ما زنده ایم مصادف شد با نهضت عاشورای ابا عبد الله الحسین که این نهضت در راستای الگو گیری از بانوی کربلا است که اهداف پیش و رو نهضت ما زنده ایم را با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به مرحله اجرا در آمده است وما به دنیا ثابت خواهیم کرد که همان نسلی هستیم که مقدمه ظهور حضرت حجت را در جامعه واحد اسلامی فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.