لرستان؛

بهره برداری از 30 طرح سازندگی در هفته بسیج در لرستان

مسئول بسیج سازندگی لرستان از بهره برداری 30 طرح سازندگی در هفته بسیج در لرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی بیرانوند با اشاره به این‌که در شش‌ماهه نخست امسال تکمیل ۱۲۰ پروژه عمرانی توسط جهاد سازندگی انجام‌ شده است، گفت: ۳۰ پروژه شامل 4 باب غسالخانه، ۱۳ مدرسه و ۱۳ مسجد در مناطق روستایی احداث و در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسند.

ویتعهد بسیج سازندگی لرستان را در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ۱۵۰ پروژه عمرانی اعلام کرد و افزود: امسال باوجود این‌که اجرای ۱۵۰ پروژه عمرانی در تعهد بود، این سازمان توانست ۲۴۸ پروژه را در استان اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۸ پروژه اقتصاد مقاومتی هم‌اکنون در استان آماده بهره‌برداری است، بیان کرد: ۱۶۵ پروژه مربوط به رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدارس است که توسط گروه جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی لرستان اضافه کرد: برای احداث و تکمیل ۲۴۸ پروژه عمرانی در استان 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به این‌که در 6‌ماهه نخست امسال ۱۲۰ پروژه عمرانی توسط جهاد سازندگی استان تکمیل شده است، بیان کرد: ۳۰ پروژه شامل چهار باب غسالخانه، ۱۳ مدرسه و ۱۳ مسجد در مناطق روستایی احداث و در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسند.

بیرانوند با بیان اینکه بسیج سازندگی لرستان در بحث اشتعال‌زایی نیز در بخش صنایع تبدیلی با پرداخت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان تسهیلات ۷۹ طرح را اجرایی و زمینه اشتغال ۷۹ نفر را فراهم کرده است، یادآورشد: در 6‌ماهه نخست امسال، ۵۵۶ طرح اشتغال‌زایی در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی استان اجرایی شده است که برای اجرای این طرح‎ها، 7 میلیارد و ۱۶ میلیون تومان تسهیلات واگذار و زمینه اشتغال ۵۵۶ نفر به‌طور مستقیم فراهم شد.


انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.