ساری؛

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده

همه جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمدنژاد رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: با وجود بارندگی در جاده‌های کوهستانی، آمد و شد خودروها در همه جاده های استان  عادی و روان است.

وی با بیان اینکه ارتفاعات گدوک سوادکوه و هزارچم کندوان  مه‌آلود است از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای هراز، چالوس و سوادکوه مازندران اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 فردا، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلی ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 تا 22 فردا و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد  با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج  یک‌طرفه است.

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار