رقابت های کاراته قهرمانی جهان - اتریش

آغاز رقابت در تاتامی جهانی با نمایش کاتاروها

رقابت های کاراته قهرمانی جهان فردا به میزبانی اتریش با رقابت کاتاروها در تاتامی آغاز می شود.

آغاز رقابت در تاتامی جهانی با نمایش کاتاروهابه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛ بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از فردا به میزبانی شهر لینز اتریش آغاز می شود و  1024 کاراته کا از 118 کشور جهان به مدت 5 روز با هم به رقابت می پردازند .

مسابقات ساعت 9 صبح به وقت محلی با رقابت کاتاروها در بخش انفرادی آغاز می شود و همچنین رقابت های کومیته در 5 وزن برگزار می شود.

در بخش کاتای انفرادی مهیا افسانه و فرید حقیقی 2 نماینده کشورمان هستند که باید به روی تاتامی روند .

بر اساس برنامه ارائه شده مسابقات کومیته با مبارزه کاراته کاهای وزن 84 + کیلوگرم آغاز می شود و نماینده کشورمان سجاد گنج زاده است که به مصاف حریفان می رود.

از ساعت 14 مسابقات وزن 84 -کیلوگرم آغاز می شود و ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی به روی تاتامی می رود و پس از آن ساعت 15:30 در بخش بانوان مبارزات وزن 68 + کیلوگرم آغاز می شود ، نماینده کطورمان در این وزن حمیده عباسعلی است که به روی تاتامی می رود.

مبارزات وزن 68 - کیلوگرم بانوان ساعت 17 آغاز می شود و سمیرا ملکی پور نماینده ابن وزن کشورمان است که به مصاف حریف خود می رود.

ساعت 18:30 مبارزات وزن 75 -کیلوگرم شروع می شود که پایان بخش روز نخست است  و علی اصغر آسیابری نماینده کشورمان در این وزن است که به روی تاتامی می رود .


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار