قزوین؛

حل مشکل اشتغال بانوان با هم افزایی دستگاهها

مدیر کل امور بانوان وخانواده بر حل مشکل اشتغال بانوان با هم افزایی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مریم بیدخام در دیدار با مدیر عامل  شرکت نمایشگاه ها، بحث اشتغال را یکی از مهمترین دغدغه های  بانوان  دانست و گفت : با برگزاری" نمایشگاه توانمندی های بانوان استان "شرایطی برای زنان توانمند در عرصه تولید صنایع دستی کشاورزی و محصولات خانگی فراهم  می شود و این امر با هم افزایی وحمایت سایر ارگان ها و دستگاههای اجرایی ذی ربط محقق خواهد شد .

وی  افزود: نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار، تبیین توانمندی‌ها و دستاوردهای بانوان به‌ منظور اشتغال‌زایی بیشتر از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان است  به گونه‌ای که بتوانند تولیدات و محصولات خانگی‌ خود را به مخاطبین معرفی و عرضه کنند.

بیدخام همچنین با بیان اینکه برخی از این بانوان توانمند که  تولیداتی را در زمینه صنعت ، کشاورزی  دارند ، زنان بدسرپرست و بی سرپرست هستند از مدیر عامل  شرکت نمایشگاه ها خواست تا تعدادی غرفه با شرایط خاص در تمامی نمایشگاهها به این بانوان اختصاص داده شود .

وی تاکید کرد: در واقع ما دنبال این هستیم که زنان بتوانند نقش موثر خود را در رونق اقتصادی جامعه  و درآمدزایی ایفا کنند.

مدیر عامل  شرکت نمایشگاه های استان ضمن اظهار همراهی وحمایت از بانوان توانمند استان در برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان استان ، از برپایی نمایشگاهی با موضوع فرش در دی ماه خبر داد .
طاهرخانی برای اختصاص غرفه های این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف جهت عرضه فرش های تولیدی بانوان توانگر استان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.