اصفهان؛

برگزاری کارگاه قصه گویی و کتابخوانی دانش آموزان کاشانی

کارگاه قصه گویی و کتابخوانی برای دانش آموزان کاشانی در قالب یک میهمانی در مجتمع فرهنگی هنری شهر سازمان فرهنگی ورزشی کاشان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این برنامه فرهنگی

با حضور جمعی از دانش آموزان مدرسه مهندس امینی کاشان در قالب اردوی نیم‌روزی همراه با بازدید آنها از بخش های مختلف مجتمع فرهنگی هنری شهر اجراشد.

برگزاری ورزش همگانی، انجام بازهای فکری و خلاقانه به همراه کارگاه قصه گویی و آیین کتابخوانی تعدادی از برنامه‌های این میهمانی یک روزه فرهنگی بود.

ارائه مجموعه‌ای از داستان‌های دینی با شیوه ای جذاب در «سرای اهل قلم» کارگاه قصه گویی که با استقبال مخاطبان کودک شد یکی از بخش های محبوب دانش آموزان کاشانی در این اردوی فرهنگی بود.

انجام بازی های فکری و مبتنی بر خلاقیت کودکان برنامه مورد اقبال دیگری بود که در این بازدید در «مکتب خانه» مجتمع فرهنگی هنری شهر اجرا شد و دانش آموزان را با انواع سرگرمی های مفید آشنا کرد.

دانش آموزان کاشانی در این اردوی فرهنگی از قسمت های مختلف مجتمع فرهنگی هنری شهر دیدن کرده و از خدمات غرفه های مختلف این مرکز بهره مند شدند.

محصولات فرهنگی و نوشت افزارهای اسلامی ایرانی همچنین در پایان این بازدید به شرکت کنندگان اهدا شد.

شایان ذکر است مجتمع فرهنگی هنری شهر با هدفترویج سبک زندگی مبتنی بر فرهنگ اسلامی ایرانی درراستای تحقق یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان راه اندازی شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.