مصطفی رحماندوست:

امکان بازی در طراحی غرفه‌های کودک لحاظ شود

مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان از مسئولان غرفه‌های کودک و نمایشگاه کتاب خواست تا فضاهای غرفه‌ها را به گونه‌ای طراحی کنند که کودکان بتوانند علاوه‌بر تهیه کتاب به بازی نیز بپردازند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رحماندوست  با اشاره به وضعیت غرفه‌های کودک و نوجوان گفت: نیاز است فضای بین نمایشگاهی برای کودکان و نوجوانان به گونه‌ای طراحی شود تا امکان همزمان استفاده از نمایشگاه کتاب و بازی برای آنها فراهم باشد.

وی افزود: بازی، زندگی کودکان است و اگر این امکان از آنها سلب شود، نفس کشیدن برای آنها دشوار خواهد شد. امیدوارم فضای نمایشگاه به شیوه‌ای باشد که آزادی کودکان تامین شود.

رحماندوست در  این دوره از  نمایشگاه با کتاب «ناز آوا» حضور خواهد داشت و «کارگاه قصه‌گویی» برگزار می‌کند.

مصطفی رحماندوست، متولد اول تیرماه ۱۳۲۹ در همدان، شاعر، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. «نخودی و دزدها»، «قدقد هر روزت چی شد»، «گرگ و خرگوش»، «پاییزها»، «ایوب»، «قصه‌های شیرین»، «فرهنگ آسان» و «فرهنگ ضرب‌المثل‌ها» بخشی از آثار این نویسنده و شاعر است.

لازم به ذکر است ؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.