معرفی کتاب؛

«رشد اجتماعی کودک من» از سوی به نشر منتشر شد

انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «رشد اجتماعی کودک من» را در راستای ارائه راهکارهایی برای تربیت یک کودک اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «رشد اجتماعی کودک من» نوشته بهمن علیمرادی و پریسا غفوریان نوروزی است و با نظارت علمی دکتر علی اکبر ثمری تولید شده است.

این کتاب که با مضمون مهارت ها و روابط اجتماعی در کودکان تدوین شده، مبتنی بر چهار ستون اصلی شامل والدین، همسالان، مهد کودک و مدرسه و همچنین رسانه‌های جمعی است که در قطع رقعی و شمارگانی معادل 1500 نسخه با قیمت 50.000 ریال توسط «به نشر» به بازار نشر کشور ارائه شده است.

کتاب «رشد اجتماعی کودک من» ضمن تبیین این مهم که توانایی برقراری ساده ارتباط با دیگران و رشد و نمو برای برقراری رابطه اجتماعی با دیگران شاخصه‌های اصلی رشد اجتماعی کودکان است، ابتدا به بررسی رشد اجتماعی کودک در مواجهه با رفتاری چون ناسازگاری، بی‌مسئولیتی، پرخاشگری، عدم رعایت هنجارهای اجتماعی، عدم مشارکت در کار گروهی، ناهماهنگی میان رشد جسمانی بارشد عاطفی و اجتماعی، عدم خودشناسی کامل و ... می پردازد.

همچنین در بخش های دیگر این کتاب انعطاف، مسئولیت پذیری و شناخت در کودک را حاصل تربیت والدینی عنوان می‌کند که به درستی قدم در مسیر تحول اجتماعی کودک خود برداشته و داشتن روابط سالم و کمال آدمی را مبتنی بر شالوده آن از دوران کودکی عنوان می‌کند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.