محمد حسین عراقی زاده گفت: حدود 1 ماه پیش نمایندگان تیم تکواندو به من مراجعه کردند و درخواست کردند اگر الان امکان پرداخت پول نقد نیست بجای آن به ما محصولات شرکت گیتی‌پسند را بدهید.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام  قائم مقام باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شروع خوب تیم گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال گفت: ما امسال نسبت به سال‌های گذشته با یک برنامه‌ریزی وارد مسابقات شدیم و 2 ماه قبل از شروع فصل یک اردو خوب را برگزار کردیم و خدارا شاکرم که 4 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر فوتسال که قبل از مسابقات جام‌جهانی بود را با برد پشت سر گذاشتیم و بعد از بازگشت ملی‌پوشان از جام‌جهانی توانستیم این روند را ادامه دهیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: امسال لیگ در سطح بسیار بالایی قرار دارد و تیم‌های بسیار خوبی در آن شرکت می‌کنند، تیم تاسیسات دریایی، دبیری تبریز، مس سنگون و حفاری اهواز تیم‌های هستند که جزء مدعیان قهرمانی هستند و همه تیم‌های با تجربه‌ی هستند و باید گفت لیگ بسیار سختی است اما تیم گیتی‌پسند طبق برنامه پیش می‌رود و باشگاه هم پشت تیم است و همه‌جوره کادر فنی و بازیکنان را حمایت می‌کند و امیدوارم پایان خوبی در لیگ داشته باشیم.

قائم مقام  قائم مقام باشگاه گیتی پسند در سوالی در خصوص بازی امروز این تیم در مقابل فرش آرا مشهد افزود: فرش آرا تیم خیلی خوبی است که در چند ساله گذشته نشان داده که تیم با ثباتی است و امسال هم نتایج آنها نسبت به پارسال خیلی بهتر بوده و قطعا دیدار با فرش آرا بسیار دشوار است و امیدوار هستم بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

عراقی زاده در خصوص وضعیت محمد کشاورز گفت: در آخرین صحبت‌های که با تیم پزشکی داشته‌ایم کشاورز دچار یک کشیدگی شده است که خوشبختانه این مصدومیت باعث پارگی نشد، محمد در حال انجام فیزیوتراپی و درمان است و از روز گذشته هم به اردو تیم در مشهد ملحق شد. فکر می‌کنم محمد کشاورز حدود 1 ماه دیگر به میادین بازگردد.

قائم مقام  قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی کل باشگاه از جمله تیم تکواندو و فوتسال به صورت مصالح ساختمانی اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند تا به این لحظه حتی یک مورد هم نداشته که بخواهد بجای طلب بازیکنی، مصالح ساختمانی به آنها بدهد. اما طبق توافقاتی که در سال قبل با اعضاء تیم فوتبال و تکواندو داشتیم قرار بر این شده است که یکسری پرداختی‌ها به آنها انجام دهیم. حدود 1 ماه پیش نمایندگان تیم تکواندو به من مراجعه کردند و درخواست کردند اگر امکان پرداخت پول نقد نیست بجای آن به ما محصولات شرکت گیتی‌پسند را بدهید و حتی در این خصوص یک درخواست مکتوب نوشتند و به ما تحویل دادند اما هنوز هیچ‌گونه اقدامی در این خصوص انجام نداده‌ایم.

وی در پایان در همین خصوص ادامه داد: ما در حال توافق با اعضاء سال گذشته تیم فوتبال و تکواندو هستیم که هر ماه مبلغی را باید به آنها پرداخت کنیم اما نمایندگان تکواندو کاران گفتند اگر در حال حاضر مشکلی در زمینه پرداخت وجود دارد ما به دلیل نیاز مالی حاضر هستیم  از محصولات شرکت گیتی‌پسند بدهید. به هر حال درخواست مکتوب خود نمایندگان موجود هست که البته هنوز باشگاه گیتی پسند اقدامی در این خصوص انجام نداده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار