ساری،

کلانتری ها، ويترين نيروی انتظامی

حسن رفتار در برخورد با مردم از اولويت های کلانتری ها و پاسگاه ها نیروی انتظامی مازندران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران ، در همايش کلانتری ها و پاسگاه های استان حسن رفتار در برخورد با مردم را از اولويت های کلانتری ها و پاسگاه ها برشمرد و گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها به جهت اينکه بيشترين ارتباط با مردم را دارند بايد اخلاق را در سطح يگان خود نهادينه کنند.
وی افزود: کارکنان انتظامی بايد در اين مسير از هرگونه انحرافات قانونی و اعمال مغاير با قوانين و مقررات دوری کنند.
فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اينکه مهمترين سرمايه هر سازمانی، نيروی انساني آن سازمان است گفت: در رويکرد نيروی انتظامی در درون سازمان، رويکرد انسان محور و برون سازمان، رويکرد جامعه محوری است.
سردار ميرفيضی با تاکيد بر برخورد سخت با مجرمان و حفظ اقتدار ناجا در مقابله با هنجارشکنان، برخورد نيروی انتظامی با مردم را نرم، همراه با رافت و مهربانی دانست. 
وی با اشاره به اينکه 70 تا 80 درصد سرقت های خرد را معتادان انجام می دهند، افزود: بايد در برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان تابلو و متجاهر اقدام کرد.
فرمانده انتظامی مازندران، استفاده از ابزار نو و به روز ، مسئول سازی سازمان ها و دستگاه ها، تعامل با شوراها و دهياران در راستای تجهيز روستاها به سيستم های پايش تصويری را از عوامل موثر در پيشگيری از جرايم برشمرد.
وی آموزش همگاني و آشنا کردن مردم به وظايف شهروندی را در کاهش و پيشگيری از آسيب های اجتماعی مهم دانست و افزود: پيشگيری اجتماعی و آموزش همگانی نقش موثری در کاهش وقوع جرايم در جامعه دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.