ساری،

ارتقاء کيفی کارکرد پليس با وحدت رويه

وحدت رويه و عملگرايی سبب تقويت سازمان و ارتقاء کيفی و مطلوب کارکرد پليس می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تعاملی با معاونان و روسای پليس های تخصصی استان، با اشاره به نقش تعامل و همکاری بين بخشی در پيشرفت امور و موفقيت در ماموريت ها، وحدت رويه ، عملگرايی را سبب تقويت سازمان و ارتقاء کيفی و مطلوب کارکرد پليس در جامعه برشمرد.

سردار ميرفيضی با تاکيد بر رصد اخبار و اطلاعات در فضای مجازی و پيگيری آن، بر استفاده از همه ظرفيت ها در اين بخش تاکيد کرد.

وی با بیان اينکه حضور به موقع سر صحنه جرم نقش موثری در کشف جرم دارد، گفت: همکاری و تعامل بين بخشی عوامل انتظامی در هنگام وقوع جرم می تواند در شناسايی و کشف جرم تاثيرگذار باشد.

فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به ضرورت اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر، بر همکاری فرماندهان انتظامی شهرستان ها با پليس مبارزه با موادمخدر در اين ارتباط تاکيد کرد و افزود: پاکسازی مناطق آلوده نقش موثری در کاهش و پيشگيری از جرايم دارد.

سردار ميرفيضی ريشه اغلب جرايم و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه را اعتياد به موادمخدر دانست و گفت: برای مقابله با اين پديده خانمانسوز بايد طرح های برخورد با خرده فروشان موادمخدر تشديد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.