نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان

برانکو:با تیمی بازی داریم که استقلال را شکست داده است/بازیکنی رفتار غیرحرفه‌ای انجام دهد با تیم امید تمرین می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تیمی بازی داریم که در تهران، استقلال را شکست داده است.

برانکو:با تیمی بازی داریم که استقلال را شکست داده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بازی با نفت آخرین بازی پرسپولیس پیش از شروع تعطیلات است. ما با تیمی بازی خواهیم کرد که امسال پدیده لیگ بوده و واضح است که بازی سختی در پیش خواهیم داشت.نفت آبادان در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و این تیم استقلال را در تهران شکست داده است. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خوشبینی ما در این بازی به خاطر بازیکنان است. بازیکنانی که حداکثر توان ، تمرکز و انرژی‌شان را در بازی به کار می‌گیرند. ما همیشه می خواهیم در بلند مدت به اهدافمان برسیم.

وی افزود: در حال حاضر علیرضا بیرانوند را به مدت سه تا چهار هفته در اختیار نداریم. او در بازی با استقلال خوزستان استخوان مچ دستش ترک خورد و با توجه به مصدومیتی که داشت تا آخر بازی درد را تحمل کرد.

برانکو ادامه داد: در این بازی رادوشویچ درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت البته  محمد انصاری مصدومیت جزئی دارد اما انتظار داریم او به بازی با صنعت نفت برسد.

وی با اشاره به نبود امید عالیشاه در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: ارنج بازی با استقلال بر عهده من بود و به نظرم بهترین ترکیب را به زمین فرستادم. البته آسیب دیدگی عالیشاه جدی نیست و از او در این بازی استفاده خواهیم کرد. 

او با توجه به پیروزی‌های صنعت نفت در خارج از خانه عنوان کرد: صنعت نفت تیمی است که خوب بسته شده است. این تیم دومین خط حمله برتر لیگ را دارد و در ضد حملات از بازیکنان سرعتی خود بهره می برد. ما هم گزینه دیگری نداریم و فلسفه خودمان و بازی تهاجمی مورد علاقه هوادارن را انجام خواهیم داد.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: انصاری بهترین بازیکن فولاد بود اما چون حرفه‌ای برخورد کرد و از ما خواست به تیمش بازگردد اجازه دادیم که قراردادش را فسخ کند. انصاری مشکلات شخصی داشت و ما می‌دانستیم که رفتن او برای ما خوب نخواهد بود. من در همان مدت کوتاه از رفتار حرفه‌ای این بازیکن در تمام مسائل راضی بودم و به این بازیکن به خاطر موفقیتهایش تبریک می‌گویم.

برانکو عنوان کرد: تعطیلات لیگ برای تیم‌ها خوب نیست چرا که باعث می‌شود فرم تیم‌ها تغییر کند. این برنامه بدون مشورت با ما چیده شده است اما به آن احترام می‌گذاریم. طارمی 30 جلسه و رضائیان 15 جلسه با پرسپولیس تمرین کرده‌اند اما سه ماه در اختیار تیم‌ملی بودند و این به نفع پرسپولیس نخواهد بود.

وی افزود:تغییرات در تیم پرسپولیس به رسانه‌ها مربوط نیست این موضوع مسئله داخلی باشگاه پرسپولیس است و اگر قرار به رفتن یا آمدن کسی باشد رسانه‌ها دخالت نمی‌کنند. از باشگاه کسی نخواهد رفت. اگر هم بازیکنی رفتار غیرحرفه‌ای انجام دهد با تیم امید تمرین می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در پایان تاکید کرد:26 بازیکن داریم و از هر کدام به شکلی استفاده خواهیم کرد.طبیعی است وقتی تیم خوب کار کند تغییرات به حداقل برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۷ آبان ۱۳۹۵
کاملاحق باشماست..
آخرین اخبار