رفیعی در تیررس سرخابی ها

جدال باشگاه های پرسپولیس و استقلال قبل از پایان نیم فصل برای به خدمت گرفتن سروش رفیعی وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سروش رفیعی با وجود اینکه دوران خدمت سربازی اش در نیم فصل به پایان می رسد اما از اکنون تیمهای بزرگی همچون پرسپولیس و استقلال تکاپوی خود را برای جذب بازیکن تراکتورسازی آغاز کردند. 

مسئولان تراکتورسازی با درخواست قلعه نویی برای حفظ سروش رفیعی تلاشهای خود را برای متقاعد کردن این بازیکن برای تمدید قراردادش به کار گرفتند اما تاکنون در این امر ناموفق بودند. 

سروش رفیعی یکی از گزینه های خرید برانکو برای نیم فصل دوم محسوب می شود. حتی گفته می شود که پرسپولیس ها مذاکرات خوبی با این بازیکن داشتند اما گویا استقلالی ها هم بیکار نشسته اند و به دنبال جذب این بازیکن هستند. 

استقلالی ها همانند استراتژی خود در فصل نقل وانتقالات لیگ شانزدهم این بار هم دست روی گزینه مدنظر رقیب سنتی شان پرسپولیس گذاشتند. 

یکی از روزنامه های وابسته به باشگاه پرسپولیس از مذاکرات مخفیانه استقلالی ها با سروش رفیعی بازیکن مدنظر پرسپولیس پرده برداشته است. 

حتی سروش رفیعی در مصاحبه با رادیو موضوع مذاکره با استقلال را تایید کرد و حالا باید دید جدال سرخابی ها بر سر به خدمت گرفتن رفیعی به چه صورت می شود. 

رفیعی با استقلالی های زیادی از جمله رحمتی کاپیتان استقلال دوست است. براین اساس گفته می شود کاپیتان استقلال که در این چند سال نقش پررنگی در بازار نقل و انتقالات برای تیمش داشته است این مرتبه هم قصد دارد رضایت رفیعی را برای حضور در استقلال جلب  کند.  

شنیده ها حاکی از آن است که سروش رفیعی برای پیوستن به استقلال چراغ سبز نشان داده است و اگر در نیم فصل وی به استقلال پیوست تعجب نکنید. 

به نظر می رسد رفیعی به نوعی پرسپولیس را دور زده است و قصد دارد که با بازار گرمی قیمت خود را افزایش بدهد. 

ایوب ذوالفقاری سرپرست تیم تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: رفیعی بازیکن تراکتورسازی است اما هر روز صحبت از حضور این بازیکن در تیم های دیگر هست. آجرلو مدیر عامل باشگاه مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته است و امیدوارم رفیعی بعد از پایان خدمت سربازی اش در تراکتورسازی بماند. 

به هر حال باید دید شاه ماهی نقل و انتقالات نیم فصل در تور کدامیک از تیمها می افتد!

انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار