لیگ برتر فوتسال

برتری بی دردسر مدعيان؛ همه در انتظار تک بازی باقيمانده/ افضل، مانع پیشروی یاسین شد

هفته هفتم ليگ برتر فوتسال با برتری آسان تاسيسات، مس، دبيری و حفاری پيگيری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابتهاي ليگ برتر فوتسال ايران در ايستگاه هفتم خود كم حادثه و قابل پيش بيني بود و تیم‌هاس بالای جدولی در این هفته موفق بودند.

ياسين پيشروي قم ٢- مس سونگون ورزقان ٥

گلزنان: هاشم فرج زاده و ناصر اطمينان(ياسين پيشرو)، مرتضی عزتی و ميثم خيام٢ و بابک نصيري (مس)
 
تيم فوتسال ياسين پيشروي قم مهمترين تيمي بود كه با توجه به خروج چندين بازيكن نامي از تركيبش توانست فراتر از حد انتظار ظاهر شود و با هدايت حيدريان به رده هاي بالايي جدول برسد. قمي ها در اين شرايط با مس سونگون روبرو شدند كه هنوز تيم خوب فصل قبل نشده بود و رقابت نزديكي در اين ديدار پيش بيني مي شد اما تبريزي ها در اين ديدار از همان ابتدا كار را به سود خود پيش بردند و با دو گل از حريف پيش افتادند. هرچند اين گل‌ها بي پاسخ نبود اما سه گلي كه شاگردان افضل در نيمه دوم زدند به ماجراجويي قمي ها در بالاي جدول خاتمه داد.

آذرخش بندر عباس ٢ - تاسيسات دريايي ٧

گلزنان : مياد چراغی و محمد بني اسدی ( آذرخش) ، محمدرضا سنگ سفيدی و مجيد رييسی و سعيد احمدعباسی و عليرضا وفايي و محمد زارعي و محمد شجری ( تاسيسات)

 تيم تاسيسات دريايي بعد از شكست پر حاشيه مقابل تيم دانشگاه آزاد تهران در ساحل خليج فارس به آرامش رسيد و با زدن هفت گل مقتدرانه تيم بحران زده اذرخش را در هم كوبيد. هرچند اين برد رتبه تاسيسات را بيش از يک رده ارتقا نمي دهد اما براي شمسايي ارزش ويژه داشت در سمت مقابل آذرخشی ها با قبول اين شكست همچنان به دنبال فرار از بحران هستند.

دانشگاه آزاد تهران ٢ - حفاري اهواز ٤

گلزنان : دانيال گيويلی و علي زاهدی ( دانشگاه آزاد ) ، عليرضا بهلولی و شهاب طالبی ٢ و (حفاري)

تيم رده دومی حفاري اهواز در هفته هفتم تيم دانشگاه آزاد را در خانه مغلوب كرد. دانشگاهی‌ها كه هنوز در فكر برد دلچسب مدافع عنوان قهرماني بودند در اين ديدار خانگی مي‌توانستند حداقل يک امتياز كسب كنند اما تيم يک‌دست و يک‌دل حفاري باز هم ثبات خود را به رخ كشيد و با كسب سه امتياز رده دوم جدول را به خود اختصاص داد.

شهرداری ساوه 1 - مقاومت البرز 1
 
گلزنان : اسماعيل وطن خواه ( شهرداری ) ، علي ابوالقاسمی ( مقاومت)

نمايندگان فوتسال ساوه و كرج در ليگ برتر فوتسال در ورزشگاه فجر ساوه به تساوی رضايت دادند. تيم شهرداری ساوه كه شرايط مناسب تری نسبت به حريف نظامی خود داشت به دنبال كسب هر سه امتياز بود اما سربازهای كرجی در ديداری كه با حضور هواداران ساوجی برگزار مي شد توانستند حريف را تحت فشار قرار داده و با تساوي در هر دو نيمه به كار خود پايان دهند. هر دو تيم در هفته گذشته بازنده بودند و اين تساوی و بريدن نوار شكستها براي هر دو مربي راضي كننده بود.

دبيری تبريز ٦- ارژن شيراز٤

گلزنان: فرهاد فخيم٢ ، امير حنيفی ٢ ، جواد اصغری مقدم و بابك اكبری ( دبيري) ، نجفي و محمد بيضايی نژاد ( ارژن)

اصغری مقدم و يارانش در خانه شيرازيی‌هاي تازه وارد، این تیم  را با شكست زمينگير كردند. در هفته هفتم تيم دبيري تبريز موفق شد با برتري مقابل ارژن شيراز كه روزهاي خوبی را سپري نمی كند سه امتياز با ارزش را کسب کند. شاگردان كمالی در شيراز هم حالا بيش از هر زماني به كسب امتياز نياز دارند كه ديدار هفته آينده مقابل توسعه الوند بهترين موقعیت براي آن باشد. دبيری ها بار ديگر خود را به رده هاي بالايی جدول نزديك كردند و هنوز به رای كميته انضباطي در خصوص بازی با شهروند اميدوارند.

طرح و توسعه قزوين ٣- شهروند ساری ٥

گلزنان: اميد طالبی ٢ و حامد عبدالهی ( الوند ) . مرتضي عظيمايی و محمد طاهری و محمدرضا كرد و حميدرضا رهانجام و سيد علي كيايی ( شهروند)

شهروند ساری با علي رعدی دومين برد متوالي خود را هم بدست آورد تا از آماده ترين تيمهای هفته های بعد از جام جهاني لقب بگيرد. در قزوين تيم شهروند ساری موفق شد با برتری پنج گله تيم طرح و توسعه قزوين را با كادر فني جديدش شكست دهد. در اين ديدار اثرات تغيير و نظم با اضافه شدن خبيری در تيم مشاهده مي شد اما شهروندي ها تيم شايسته اين بازي بودند كه با اين سه امتياز سيزده امتيازي مي شوند و بعد از راي كميته انضباطي به رده ششم جدول
خواهند رسيد.

فرش آرا مشهد - گيتی پسند اصفهان

در آخرين ديدار اين هفته در مشهد تيم صدرنشين گيتی پسند مهمان فرش آرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار