آبادان؛

توجه به مشکلات ساکنان مناطق محروم خرمشهر

مشکلات ساکنان مناطق محروم خرمشهر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی  امام جمعه خرمشهر گفت:مسئولان دستگاههای اجرایی به مطالبات مردم ساکن مناطق محروم خرمشهر رسیدگی کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلای مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه منطقه آزاد اروند به خوبی به وعده های خود در خرمشهر عمل نکرده افزود: مردم خرمشهر در مناطق محروم عمدتا منطقه مصلاوی، کوی پلیس، عباره، سرحانیه، جدیده، مولوی، آلبوناهی، 90 هکتاری و 120 هکتاری و منیخ مشکلات و مطالبات زیادی دارند که از مسئولان انتظار می رود به این مناطق رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه مردم این مناطق مسلمان و انقلابی تر از ما هستند گفت: ساکنان این مناطق با کمترین امکانات زندگی خود را می گذرانند و حق این مردم نیست پس از گذشت سال ها از پایان جنگ با مسایل و مشکلات زیرساختی دست و پنچه نرم کنند.

حجت الاسلام موسوی فر با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به خرمشهر افزود:در این سفر برخی مسایل و مشکلات مربوط به مسکن و شهرسازی خرمشهر به وزیر و هیات همراه گزارش شد و قول دادند باند دوم جاده خرمشهر – اهواز را اجرایی کنند.

وی گفت:ایجاد پل شناور منیخ در منطقه حفارشرقی که چند سالی است از بستر رودخانه کارون جمع آوری شده مورد دیگری است که از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد تایید قرار گرفت تا مشکل تردد مردم این منطقه که به دلیل نبود پل باید کیلومترها مسیر را طی کنند حل شود.

حجت الاسلام موسوی فر در ادامه گفت: امید است وزیر راه و شهرسازی، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان و استاندار خوزستان به وعده خود عمل کنند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش به تهیه روادید زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مانند سال گذشته 80 نقطه در شهرهای آبادان و خرمشهر برای صدور روادید زائران اربعین حسینی فعال شدند و زائران می توانند به آنها مراکز مراجعه کنند.

حجت الاسلام موسوی نسبت به ثبت نام در سامانه سماح تاکید کرد و گفت: زائران برای تهیه روادید معتبر و مطمئن می توانند در سامانه سماح ثبت نام کنند همچنین می توانند به دفاتر حج و زیارت، دفاتر پستی و پیشخوان دولت ، دفاتر هواپیمایی مراجعه و مدارک خود را تحویل دهند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.