رقابت های کاراته قهرمانی جهان ـ اتریش

نمایندگان ایران در چهارمین روز آوردگاه جهانی/ سه مدال مسلم از فینال و سه شانس برنز

در چهارمین روز از رقابت های کاراته جهان فردا پنج نماینده ایران در کومیته انفرادی و کومیته مردان ب ای کسب مدال به روی تاتامی می روند.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در ادامه رقابت ها ی کاراته قهرمانی جهان ، فردا شنبه هشتم آبان ماه ، 5 نماینده کشورمان در بخش کومیته انفرادی و همچنین کومیته مردان به روی تاتامی می روند.


طبق برنامه اعلام شده، فردا صبح و از ساعت 9:30 به وقت محلی مسابقات برنز کومیته انفرادی برگزار می شود و بر اساس برنامه فوق در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح ا.. پورشیب کاپیتان کشورمان به مصاف کسار هررا از ونزوئلا می رود.

علی اصغر آسیابری نماینده وزن 75- کیلوگرم ایران ، با رنه اسمال هلندی مبارزه  می کند و حمیده عباسعلی هم در وزن 68+ با ودیک ماسای از کرواسی روبرو می شود.

از ساعت 12 هم سجاد گنج زاده و امیر مهدیزاده به روی تاتامی می روند .گنج زاده به مصاف  اشرف اوچن از مراکش خواهد رفت و مهدیزاده نیز در نبردی انتقامی به مصاف جفری برنس نایب قهرمان جهان در سال 2014 می رود ،برنس در رقابت های  2014 آلمان با پیروزی مقابل مهدیزاده و اکراین به فینال راه یافت.

کومیته تیمی مردان کشور نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی به نبرد چشم بادامی ها می رود.


بیست و سومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از چهارم آبان ماه، با شرکت 1024 کاراته کا از 118 کشور جهان به میزبانی اتریش در شهر لینز این کشور آغاز شده است و تا نهم آبان ماه ادامه دارد.



انتهای پیام / 

برچسب ها: کاراته ، ایران ، جهان ، اتریش ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار