زنجان؛

افتتاح فاز یک و 2 پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور

فاز یک و 2 پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور صبح امروز با حضور امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر در زنجان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صبح امروز فاز یک و 2 پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور با حضور مسؤولان کشوری جمعیت هلال احمر و همچنین مسؤولان استانی  از جمله استاندار و امام جمعه زنجان به بهره‌برداری رسید.
عملیات اجرایی پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور در 6 هکتار و از سال 87  آغاز شده و طی این سال‌ها 6 میلیارد تومان برای احداث آن تا این مرحله هزینه شده است.
پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور در فاز یک و 2 شامل چهار سوله، ساختمان مرکز آموزش های تخصصی، ساختمان مرکزی آنست( سگ های جست و جو و نجات) و زیرساخت های مورد نیاز به بهره برداری  رسید.
این پایگاه در 22 کیلومتری آزادراه زنجان- قزوین واقع شده و فاز سوم پروژه شامل آشیانه و پد بالگرد و 2 سوله است که در صورت تامین اعتبار، ساخته خواهد شد.
گفتنی است: پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال‌غرب کشور برای پوشش امداد و نجات استان‌های شمال‌غرب شامل زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، کردستان، قزوین و گیلان احداث شده است.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: افتتاح ، شمال غرب ، کشور ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.