زنجان؛

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان با پیشکسوتان ورزشی

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مدیر کل ورزش و جوانان با پیشکسوتان ورزشی دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی استان در هفته تربیت بدنی وورزش و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و سردار صالحی و پیشکسوتان ورزشی در محل خانه پیشکسوتان ورزشی زنجان برگزار گردید.

سید ارسلان حسینی در این دیدار صمیمی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و خیر مقدم به حاضرین ابراز امیدواری کرد: به زودی کلنگ افتتاح پروژه خانه پیشکسوتان و موزه ورزش در این مکان زده شود و خواستار حمایت استاندارو فرماندار زنجان در این زمینه شد.

وی پیشکسوتان ورزشی را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه ورزش استان دانست و بر استفاده از تجربه و علم این عزیزان در رشته های مختلف رزشی تاکید کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه ورزش استان را در سطح مطلوبی دانست و افزود: ورزش استان در هفته تربیت بدنی موفقیت های بزرگی داشته که شاخص ترین آن ها موفقیت نوجوان دلاور مرد زنجانی در مسابقات جهانی وزنه برداری برای اولین بار در استان زنجان بوده است که مایه فتخار و مباهات هم استانی های عزیز و کشور سربلندمان ایران شد.

حسینی با بیان اینکه ورزش وزنه برداری در زنجان در سطح مطلوبی قرار دارد اظهار داشت: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های بالای استان در رشته های مختلف ورزشی نهایت بهره برداری را انجام داد.

وی ابراز امیدواری کرد: مدال های جهانی و موفقیت های پی در پی به سوی المپیک 2020 توکیو ادامه دار باشد تا بتوانیم سهمیه های بیشتری از این المپیک را کسب نماییم.

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان با تاکید بر اهمیت ورزش و توسعه و گسترش آن در جامعه از سردار صالحی و سرگرد هجرودی مسئول تربیت بدنی نیروری انتظامی و حمایت های مادی و معنوی ایشان از ورزش و از انجمن پیشکسوتان جهت برگزاری این دیدار تقدیر و تشکر نمود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.