اردبیل؛

احداث 2 هتل پنج ستاره در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری استان اردبیل با تمهیدات صورت گرفته و با مشارکت بخش خصوصی عملیات احداث ۲ هتل پنج ستاره در اردبیل شروع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در دیدار با هیات دانشگاهی و گردشگری کشور چین اظهار داشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با کشور چین رابطه سیاسی و تجاری بسیار مناسبی دارد چرا که کشور چین، یک کشور تاریخی، فرهنگی بوده و در عرصه تولیدات کالا نیز در تمامی بازارهای جهانی حضور داشته و موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی در معرفی قابلیت‌های استان اردبیل گفت: اردبیل به عنوان یکی از استان‌های گردشگری کشور بوده و به ییلاق ایران شهرت دارد که یکی از محورهای توسعه استان صنعت گردشگری است به طوری که سالانه در عید نوروز و فصل تابستان حدود 5 میلیون نفر گردشگر که عمدتا داخلی هستند،‌ به این استان مسافرت می‌کنند.

استاندار اردبیل افزود: حدود 100 چشمه آب معدنی در استان اردبیل وجود دارد که آماده هستیم ازسرمایه‌گذاری چینی برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت گردشگری استان اردبیل حمایت کنیم که قطعا قابلیت‌های مناسبی در این زمینه در استان اردبیل وجود دارد.

خدابخش تصریح کرد: استان اردبیل با قابلیت‌های گردشگری می‌تواند میزان خوبی برای گردشگران کشور چین باشد و این استان با دارا بودن 12 هزار تخت و هتل‌های متعدد پتانسیل میزبانی از گردشگران خارجی دارد و در حال حاضر نیز عملیات احداث 2 هتل پنج ستاره در اردبیل شروع شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، هتل ، پنج ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.