لاهوتی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برگزاری جلسه فراکسیون مستقلان ولایی با نوبخت/ فردا، جمع‌بندی نهایی پیرامون "دانش‌آشتیانی" اعلام می‌شود

برگزاری جلسه فراکسیون مستقلان ولایی با نوبخت/ فردا، جمع‌بندی نهایی پیرامون سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی از برگزاری جلسه‌ای با سخنگوی دولت برای بررسی وزرای پیشنهادی در روز یکشنبه خبر داد.

"مهرداد بائوج‌لاهوتی" سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جلسه صبح روز یکشنبه (فردا) فراکسیون متبوع خود خبر داد.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: قرار است، نوبخت فردا آخرین دفاع دولت را نسبت به وزرای پیشنهادی خود در جلسه فراکسیون مستقلان ولایی اعلام کند.

وی ادامه داد: البته پیش از این فراکسیون در رابطه با دو وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد به نتیجه نهایی رسیده بود، فردا نیز جمع‌بندی نهایی را نسبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام خواهیم کرد.

لاهوتی خاطرنشان کرد: در مجموع نگاه فراکسیون مستقلان ولایی طی فرصت باقی مانده همراهی با دولت است تا کابینه تکمیل شود.

شایان ذکر است؛ فراکسیون مستقلان ولایی طی هفته گذشته با فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، مسعود سلطانی فر و سیدرضا صالحی امیری به ترتیب وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد جلسه‌ای را برگزار کردند که در نهایت بیانیه دفاعی نسبت به امیری صالحی و سلطانی فر اعلام شد اما نظر نهایی نسبت به دانش آشتیانی موکول به تصمیم هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار