شیراز؛

راه اندازی نخستین بخش مشاوره سوختگی و ترمیمی كشور

رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) از راه اندازی نخستین بخش مشاوره تخصصی و فوق تخصصی سوختگی و ترمیمی كشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر عبدالخالق کشاورزی رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) گفت: بخش مشاوره تخصصی و فوق تخصصی سوختگی و ترمیمی برای نخستین بار در سطح كشور، برای پاسخگویی به پرسش های مردمی و با حضور استادان فعال در این حیطه، راه اندازی شده است.
او ادامه داد: سیستم تلفن گویا و پست الكترونیك  و همچنین بخشی از سایت مركز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین (ع) به این برنامه اختصاص یافته است.
رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) در این راستا، امکان ارتباط پیامکی، پست الکترونیک و از راه نرم افزار تلگرام برای مردم فراهم شده است.
دکتر کشاورزی اضافه کرد: علاقه مندان به استفاده از این خدمت، می توانند به سایت بیمارستان به نشانی amiralmomeninbh.sums.ac.ir و پست الکترونیک @sums.ac.ir  amiralmomeninbh مراجعه کرده و یا با تلفن های گویای 36224351-36224315 تماس بگیرند.
دکتر کشاورزی در ادامه از اقدامی دیگر برای خدمت رسانی به مردم در زمینه مشکلات سوختگی و ترمیمی خبر داد و گفت: برای تكریم ارباب رجوع و تسهیل ارتباط بین پزشك معالج و همراهان بیمار برای اطلاع از روند درمان، در روزهای یكشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 10 تا 12در محل  اورژانس بیمارستان، در اتاق اسكرین، یکی از پزشكان برای پاسخگویی به سوالات، حضور می یابد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار