نتیجه تحقیقات پزشکی درباره مرگ مشکوک مشاور سابق پوتین در واشینگتن اعلام شد

دفتر دادستان آمریکا امروز نتایج تحقیقات پزشکی در خصوص مرگ مشاور سابق "ولادیمیر پوتین" در واشینگتن را اعلام کرد.

نتیجه تحقیقات پزشکی درباره مرگ مشکوک مشاور ارشد پوتین در واشینگتن اعلام شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاکس نیوز در مطلبی نوشت: حدود یک سال از مرگ عجیب «میخائیل لسین،» مشاور سابق «ولادیمیر پوتین،» رئیس‌جمهور روسیه، در هتلی واقع در شهر «واشینگتن دی‌سی،» پایتخت آمریکا، می‌گذرد. مقامات قضایی آمریکا روز جمعه، اعلام کردند مرگ وی تصادفی و بر اثر جراحات فیزیکی پس از روزها مصرف بی‌رویه نوشیدنی الکلی بوده است. 

طبق گزارش روز جمعه دفتر دادستانی آمریکا، اداره پزشکی قانونی واشینگتن اخیراً و پس از نزدیک به یک سال، علت مرگ لسین 57 ساله  را از «نامشخص» به «تصادفی» تغییر داده است و بدین ترتیب پرونده رسیدگی به مرگ لسین وی مختومه اعلام شد. این در حالی است که طبق گزارشات اولیه پزشکی، میخائیل لسین علاوه بر ناحیه سر، در ناحیه گردن، اطراف سینه و شکم و سایر اندام‌هایش به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. 

مشاور سابق پوتین 3 نوامبر 2015، قرار بود در مهمانی بزرگی به افتخار یک میلیاردر و خیر روس در یکی از هتل‌های مجلل شهر واشینگتن شرکت کند. وی هرگز در این ضیافت حاضر نشد.  سه روز بعد و در 5 نوامبر، جسد مضروب لسین در اتاق هتلش در همین شهر کشف شد. اطلاعات بدست آمده از دوربین‌های مداربسته و اظهارات شاهدان نشان می‌دهد لسین صبح روز 4 نوامبر 2015 پس از یک روز مصرف نوشیدنی‌های الکلی، به تنهایی وارد اتاق خود در هتل محل اقامتش شد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار